Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 1 Martie 2025 sunt:
Bună seara! Cat câștiga un barista la Starbucks (în România)? Dacă știe cineva va rog. Mulțumesc!
Am un prieten din Algeria ce doreste un loc de munca în Romania, daca sunteti interesati va rog sa ma cautati
Salut! Am nevoie o nelămurire în privința CV-lui de tip Europass. Până la urmă trebuie sa atragi un astfel de CV sau poți descărca oricând un model? M-am încurcat puțin.
Ce curs pentru programator pot face, ca după terminarea cursului sa ma pot angaja in domeniu? Sunt începător. Stiu să lucrez dor in Excel Word Power Point.
Chiar se câștigă atât de bine ca tractorist în România? Și dacă da, sunt curios de cum poți deveni (mă refer la studii) și dacă sunt și părți mai puțin neplăcute în această...? (mai mult)
Știți cumva dacă la universitatea Ovidius Constanța se dau acele probe eliminatorii (muzica, desen etc) pentru pedagogia învățământului primar si prescolar? Pe site nu am găsit nimic legat de...? (mai mult)
Am terminat clasa 8 a și nu stiu ce medie de admitere trebuie pentru economic Valcea, ma puteți ajuta?
Ce parere aveti despre Facultatea de Drept Constanta?
Stie cineva locuri de munca cu cazare in Bucuresti?
Exista oameni pe aici care stau cu chirie in Bucuresti si au nevoie de un coleg?
Cum sa invat mai eficient mecanica de la scoala rutiera?
Bună ziua! Eu și câțiva prieteni intenționăm să mergem pentru a ne angaja în Germania. Dorim să facem asta printr- o agenție românească de recrutare. Am dori și noi niste păreri despre ...? (mai mult)
Hei. As dori o parere. FABIZ(administrarea afacerilor in limbi straine, engleza mai exact) din cadrul ASE Bucuresti sau Administrarea afacerilor cu predare in limba engleza din cadrul Facultatii de Business...? (mai mult)
Salut! Urmează să dau probă ca ospătar într-un loc unde se țin nunti și botezuri și îmi doresc foarte mult acest post. Ce sfaturi îmi puteți da?