Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 22 Noiembrie 2024 sunt:
Bună seara! Sunt eleva in an terminal și aș dori să urmez academia de poliție. Sunt nelămurită, însă, în privința unui aspect referitor la examinarea medicala. La prevederile pentru controlul...? (mai mult)
Salut, cum pot lucra in fortele cibernetice (cred ca asa se numesc) ale armatei romane? Poate oricine care este pasionat de informatica si matematica sa ajunga acolo? Si de exemplu daca as avea o boala...? (mai mult)
Salut, daca de exemplu o persoana pica la admiterea de la politie (fie academia, fie scoala de agenti) din cauza medicalului (are o boala de ex. diabet) poate sa se angajeze in politie ca informatician...? (mai mult)
Hey lume cum reacționați atunci când sunteți fumător și va luați pauze țigară la lucru iar colegii nefumători va fac reclamație la directorul general și la itm ca ei sunt discriminați din ...? (mai mult)
Bună,ce părere aveți despre operator flexibil de chat? E excrocherie? Mulțumesc ????
Salutare, am o întrebare codul COR: 243216 analist servicii clienți necesita studii superioare? Am terminat facultatea însă nu am susținut diploma de licență. Vă mulțumesc
Care este salariul unui detectiv de politie? Inteleg ca un detectiv la particular primeste bani atunci cand termina un caz, dar avand in vedere ca un detectiv de politie este angajat de puterile de forta...? (mai mult)
A absolvit careva de la universitatea de medicina si farmacie, , carol davila" din Bucuresti la facultatea de moase si asistenta medicala, din care ati ales asistenta medicala? Cum a fost? Ce materii...? (mai mult)
Saluut, este cineva care a terminat liceul pe profil economic sau care este la economic? Dacă cineva mă poate ajuta cu detaliile despre acest profil, și dacă ar fi șanse ca după acesta sa pot da...? (mai mult)
Sunt elev clasa a x-a și caut job part time Craiova, pe site-uri specializate am aplicat și voiam sa pun întrebarea pe site, m-ar interesa sa fie part time.