Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 18 Ianuarie 2025 sunt:
Salut. Se cauta ingineri geodezi, topografi?
Bună seara! Are cineva idee unde pot face și eu curs de electromecanic Ploiești?
Intrebare pentru cei care au facut cursuri de marketing digital: Ce curs de marketing digital ati facut, v-a folosit si l-ati recomanda?
Salut! Sunt elev in clasa a 8 a si doresc sa ma duc la un liceu de profil uman, dupa ce termin liceul pot sa urmez o scoala de electronica, iar apoi sa ies electronist?
Salutare TPU, sunt băiat, am 23 de ani, din Braşov, am carnetul cat b de 7 luni şi vreau să mă angajez ca şofer. Am tot auzit că pentru începători în domeniu se poate începe la curierat,...? (mai mult)
Bună seara! Doresc să strâng bani pentru a face câteva schimbări în viață, fiindcă este necesar. In primul rand îmi doresc o chirie/rată pentru o garsonieră într- un oraș cu diverse posibilități...? (mai mult)
Buna ziua! Ma adresez persoanelor ce au absolvit medicina de recuperare (fizioterapie/kinetoterapie/balneofiziokinetoterapie), ce program de masterat ati urmat? Doresc recomandari de mastere si Universitati,...? (mai mult)
Salut TPU! Credeți ca m- ar ajuta sa fac un curs de arte, mai exact de desen, înainte de a face un curs de tatuaje? Desenez de când eram mic, nu vreau sa spun ca desenez perfect, pentru ca nu știu...? (mai mult)
A mai lucrat cineva ca, copiator de chei? Ce experiențe ati putea oferi?
Ce trebuie sa fac ca sa lucrez la CFR ca "naș"?
Pentru a te alatura SIAS sau SAS este mai bine sa fii absolvit scoala de agenti sau academia de politie?
Bună! Am tot văzut anunțuri privind nevoia tarii de noi militari voluntari. Din câte am văzut, pe parcursul stagiului de pregătire persoanele care aleg sa facă asta primesc 2.700 de lei pe luna,...? (mai mult)
Buna, as vrea sa ma apuc de balet, am 18 ani, stiu ca este tarziu dar acum mi- am descoperit pasiunea pentru muzica clasica si balet. Am facut 2 ani gimnastica cand eram mica, 3 ani dans, 1- 2 ani...? (mai mult)