Salut, sunt pe a 12- a si am nevoie de o parere pentru alegerea facultatii. Vreau sa fac o facultate decenta, dar care totusi iti lasa ceva timp limber. Dintre UBB Cluj, UTCN ETTI si UTCN AC, care ...? (mai mult)
Cum sunt profesorii din America? Sunt mai dedicati ca in Romania?
Hei, Unde se poate angaja în București o femeie aproape de 50 de ani care nu știe să folosească calculatorul și are 12 clase? Ce ați recomanda?
Daca am notele la purtare pe anii liceului 8 8 9 10, la ce instituții de stat pot sa dau? (Politie... Etc)
Ce părere aveți despre persoanele care muncesc până la epuizare? O fac pentru performanță, bani, îmbunătățire, să-și impresioneze superiorii sau că sunt workaholici?
Matematica care se studiază în America e identică cu cea din România?
Cat de greu este sa gasesti un job ca tehnician dentar? Este o meserie cautata?
Salut TPU! Daca ati fi pusi in postura de a alege una dintre urmatoarele 3 domenii ce ati alege -Medicina -Armata -Informatica
Buna seara! Imi doresc foarte mult sa urmez o cariera in politie, iar anul acesta as dori sa ma inscriu la Academia din Bucuresti. In schimb nu gasesc informatii despre postul pe care il visez, si nu...? (mai mult)
Salut, am de gand pe viitor sa ma angajez la o firmă de transport valori, ca șofer pe 3, 5t, mai exact la CitOne. Are cineva idee la ce riscuri m- as putea expune? Am nevoie de permis port- armă...? (mai mult)
Hey, cu ce se ocupa mai exact politia de la investigații criminale? Pt ca m ar interesa pe viitor aceasta ramura.Multumesc
Buna! Cum v-a afectat starea de sanatate turile de noapte?
Bună. Vreau să intru la Poliția de Frontieră, dar nu știu cum stă treaba cu școliile pe care le pot urma și unitatea la care mă repartizează după ce voi termina anii de studiu.Eu nu fac parte...? (mai mult)