Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 19 Ianuarie 2025 sunt:
Salut! Dacă vreau să mă fac actor ce liceu, facultate, etc trebuie sa urmez. Va rog răspundeți urgent.
Salutare, cineva care lucreaza in domeniul cartografiei, imi puteti da un model de plan general de redactare al unei harti?
Salutare Am si eu nevoie de exemple si rezorvari la teste pshihologice ( partea de mate,analiza ) pentru mai,politie, armata. Mersi de ajutor.
Este un factor decisiv sediul în alegerea unui job?
Salut, am auzit ca pentru a intra pe smurd ca si asistent medical (paramedic asistent) am nevoie de diploma de 12 clase (liceu), scoala de asistenti medicali (postliceala) si un curs de de formare la...? (mai mult)
Salutare. as dori și eu o informație și cer seriozitate. sunt elev în clasa a 11a și am auzit ca s- ar putea la terminarea anului acesta sa pot sa dau probe și sa merg în armata, respectiv clasa...? (mai mult)
Salut.Ce bonusuri zilnice, saptamanale, lunare sunt pe numarul de comenzi efectuate cu Uber, Bolt, BlackCab etc sunt? Dar care este anul minim si maxim la o masina cu care poti sa te apuci de Uber, Bolt,...? (mai mult)
Intrebare pentru cei din MAI sau care cunosc persoane din MAI. Cum se poate face transferul din administrativ la operativ si cam cat dureaza? Trebuie o anumita perioada de vechime?
Buna ziua Vreau sa ma duc la scoala de poliție din Câmpina si am o intrebare. Sunt din Constanta, pot in Weekend sa plec acasa? Gen in fiecare Weekend.
Ai nevoie de certificat verde sau de testul covid-19 la interviu de angajare?
Daca am dioptrii mari (miopie) nu pot da la politie?
Bună seara prieteni Ce părere aveți despre facultatea din Timișoara? As vrea sa urmez la aceasta facultate profilul Planificare Teritorială. Ce părere aveți? Mai ales ca eu sunt pasionat de ...? (mai mult)