Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 19 Ianuarie 2025 sunt:
Cu ce medie s-a întrat la liceul Nicolae Bălcescu pe profilul Stiinte ale naturii din Cluj Va rog răspundeți urgent. Va mulțumesc
Salut Sunt in clasa a 8a și am doar 10 pe linie, oare ce profile trebuie sa urmez ca sa devin chirurg Va rog răspundeți urgent Va mulțumesc
Daca am avut anuale de peste 9, 75 credeti că voi avea la en peste 9?
Salut. La anul doresc să merg la mate info intensiv info. Am foarte multe intrebari despre acest profil. Pot da proba de bilingv chiar daca nu reusesc sa ma duc la bilingv? Din cate am auzit se dau 4 ...? (mai mult)
Salut. Exista liceul Biologie-chimie in Cluj?
La Facultatea de Inginerie Medicală este nevoie de multă matematica sau fizica? Daca am terminat un profil uman m-as descurca?
Salut TPU! Vreau sa lucrez ca livrator mancare si voiam sa stiu ce sugestii aveti. Sunt student si nu vreau sa depind de locul de munca si imi doresc sa pot lucra oricat de mult sau putin sau deloc. Este...? (mai mult)
La UNATC, sectia actorie, cat la % conteaza media de la bacalaureat?
Salut. Ce profil trebuie sa urmez la liceu ca sa devin chirurg liceul de biologie-chimie sau de stiinte ale naturii? Raspundeti urgent. Va mulțumesc
Buna,imi puteti spune ce studii trebuie sa urmez pentru a deveni registrator medical? Multumesc
Salut! Dacă faci facultatea de drept în țara în care vrei să profesezi(nu România) este posibil? Deși ai alta naționalitate.
Bună! Știe cineva când încep înscrierile la liceu militar "Mihai Viteazul" din Alba Iulia? Eu știam ceva de Ianuarie sau Februarie dar vreau sa știu o dată exacta. Ce trebuie să fac și unde trebuie...? (mai mult)
Am fost la in job la un hotel pentru postul de receptioner, unde am stat 4 zile in training, apoi am lucrat 2 zile. In acest timp mi- am dat seama ca nu este ceea ce vreau, iar între timp am primit...? (mai mult)
Este cineva dispus să mă ajute să înțeleg matematica si sa ma pregătesc de evaluare?:/va rog sunt clasa a 8 a