Daca ai strabism, înseamnă că nu poți intra la medicina?
Sunt nou in aceasta comunitate, dar vreau sa trec direct la subiect. Am 16 ani si sunt in clasa a 10- a, sunt un elev bun la invatatura, dar nu sunt sigur de ce as dori sa fiu cand voi termina liceul...? (mai mult)
Ce facultate sa aleg (la Cluj) dintre psihologie, politie sau bio? Unde credeti ca is cele mai mari sanse sa lucrez in domeniu? Imi plac la fel de mult toate. Vreau doar sa stiu simplu si la obiect care...? (mai mult)
Bună ziua, îmi poate oferi cineva niște informații despre atestatul de ''Telecomunicații'' (Dispecerat) cred că așa se numește, nu știu sigur? Unde se fac înscrierile? Cum se fac înscrierile?...? (mai mult)
Daca faci facultatea de medicina dentara, poți deveni reprezentant medical?
Salut! Imi poate spune si mie cineva daca stie ce probe se sustin SGP? Multumesc!
De ce acte am nevoie dacă vreau sa ma angajez în Germania?
Buna! Care sunt probele pentru a intra la Politia Locala?
Salut! Ma gândeam să merg la liceul militar, însă e o problemă în planul meu. Matematica. Adică mă descurc cu ea, as putea intra la Militar, dar nu sunt fană neaparat matematica. Stiu sa rezolv...? (mai mult)
E greu sa ajungi inginer software? As vrea și eu
Se apropie bacul și am stat și m- am gândit bine ce vreau sa fac mai departe. As vrea sa urmez o facultate (de film, irelevant) însă în străinătate. M- am gândit la Franța sau Anglia fiindcă...? (mai mult)
Salutare! Am absolvit liceul, profil mate- info, dar nu am promovat bacalaureatul. Desigur, am ales să ies din țară, mai exact în Germania, unde lucrez la un depozit. Problema este că vreau să...? (mai mult)
Vreau sa devin geochimist, ce facultate trebuie sa fac?
Daca am 18 ani dar inca eleva la liceu, se poate sa muncesc la magazine precum zara, stradivarius etc?
Buna! Am intrat la ID si nu pot face modulul psihopedagogic. Pot preda macar ca si educatoare in timp ce fac facultatea de litere? Ce teste se dau?