Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 19 Ianuarie 2025 sunt:
Unde poti lucra ca si asistent medical in afara de spitale, clinici cabinete?
Bună! Vreau să mă înscriu la contabilitate și informatică de gestiune (feea), eu terminând liceul pe profil uman. Deci nu am mai făcut matematică din clasa a 11a.Aș putea să mă adaptez sau...? (mai mult)
Salutare, am o nelamurire, daca fac o scoala de politie si devin politist, in timp la ce pot avansa? De exemplu, pot sa devin detectiv, sau ce? Pe internet chiar nu gasesc informatii de genul
Bună! Am văzut ca programul pe ambulanta este 12/24, 48 liber. Am o mica nelămurire... după tura de noapte, sa zicem ca ies luni dimineața la 7, următoarele 2 zile le am libere (zile complete)...? (mai mult)
Știe cineva când se fac înscrierile la voluntariat la SMURD?
Bună! Lucrez ca și casier, fac 3 săptămâni acuș de când m- am angajat la un Profi (e primul loc de muncă), eu am prins rapid ce și cum trebuie să fac... dar problema e următoarea: de ce îmi...? (mai mult)
Bună, știe cineva ce școală sau ce cursuri treba sa faci sa devii asistenta maternala? Pentru ca îmi doresc foarte mult asta dar nu știu cum trebaa sa procedez sau ce școală sa urmez.
Dintre un chirurg și un medic legist, cine are un salariu mai mare?
Bună! Dacă am studiat scoala profesionala profil tehnologic (11 clase) pot studia un curs postliceal de farmacie?
Câte ore de muncă are un recepționer de hotel, scris în contractul de muncă (de obicei)?
Ce părere aveți despre universitatea Artifex din București? E măcar bună s-o ai făcută, să poți avansa? XD Detalii și păreri, vă rog, dintre cei care cunosc?
O scoala de piloți în România costa extrem de mult. Cursurile teoretice costa peste 40 de mii de euro și orele de zbor pe simulator și pe avion încă 20 de mii. Cursurile în străinătate cer și...? (mai mult)