Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 19 Ianuarie 2025 sunt:
Vreau si eu să întreb, daca nu urmez liceul militar, cum pot intra la școală de ofițeri dupa terminarea liceului civil? Trebuie sa ma alătur mai întâi armatei, sa urmez cursurile specifice pregătirii...? (mai mult)
Poți să devii programator junior sau mid și să rămâi la nivelul ăla pentru restul carierei? Vreau să devin programator dar doar la un anumit nivel și să mă angajez într- o corporație mare ...? (mai mult)
Care este diferenta dintre marketing si management?
Hi everyone! Vă rog să mă ajutați cu un sfat. Sunt student și îmi doresc să încep să livrez cu Glovo în București, dar nu știu ce partener să aleg. Mă îngrijorează faptul că mulți ...? (mai mult)
La subofiteri mapn profilul intendenta. La postliceala de un an, ce se preda? Ce materii? O sa fie si multa educatie fizica?
Dacă intru ca olimpic la două facultăți, mai plătesc taxă la una dintre ele?
După ce termini finante banci, cam cât ai salariul în general? Trece de 3000?
Buna ziua! Eu vreau sa plec in Anglia, sa lucrez la un depozit, mi s- a spus ca imi trebuie Nino, am citit pe net ca este un act doveditor ca platesti taxe la ei, dar cum pot proceda pentru a- l obtine?...? (mai mult)
Care este salariul unei persoane ce lucrează în domeniu IT?
Cum se obține gradul didactic I?
Buna! Este cineva care a terminat FEEA (Facultatea de economie si administrare a afacerilor)? Am nevoie de o parere. Multumesc
Cum vi se pare job- ul de casier in benzinarii? Am 22 de ani si nu am lucrat o secunda din viata, sunt cam depresiv si ma plictisesc imediat. Facultatea e inutila ca profil si nu stiu unde sa ma angajez....? (mai mult)
Ce părere aveți despre facultatea de business din cadrul universității Babeș Bolyai din Cluj?
Ce înseamnă lucrător în comerț?
Cum este facultatea de drept din academie? Ce ies de acolo si cu ce ma voi ocupa? E diferit de osp?