Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 20 Ianuarie 2025 sunt:
Salut, stie cineva o agenție buna de modeling in Bucuresti? Sunt baiat si am 18 ani si imi doresc sa devin model... Vreau sa fie serioasă agenția si de la care sa poti sa progresezi. Si mai am cateva...? (mai mult)
Ce parere aveti despre facultatea noua de Drept de la ASE?
Unde sunt așa medici? https://linksharing.samsungcloud.com/eOI2UdLHkVdz E normal să vii așa la serviciu? Ăștia lucrează într-un spital?
Buna! Dupa un an facut la o facultate de Drept, ma pot transfera in anul 2 la o alta facultate de Drept, astfel incat sa nu mai reiau primul an?
Buna! In ce consta admiterea la facultatea de Jurnalism și științele comunicării din cadrul univ Bucuresti? Dar la Litere și Psihologie și științele educației? Mulțumesc
Salut, credeti ca in urmatorii ani nu o sa se mai caute ingineri in domeniul petrol/gaze avand in vedere evolutia masinilor electrice? Mai merita sa incepi o facultate in domeniu sau ar merita mai mult...? (mai mult)
Salut TPU, vreau sa ma angajez ca agent de vanzari in imobiliare, ce parere aveti despre acest loc de munca? Vreau sa precizez ca nu am experienta. Vreau sa raspunda cei ce au lucrat in domeniu!
Mi-ar plăcea ca in viitor să fac ceva ce ține de biologie, dar nu vreau sa merg pe ceea ce ține de medicină. Am altă șansă undeva cu șanse de viitor?
Salut! Am un job in prezent si caut sa fac un ban in plus, atunci cand sunt liber. Am cautat pe olx si google si nu am gasit mai nimic concludent. Nu stiu unde as putea sa gasesc evenimente...? (mai mult)
Vreau sa ma angajez ca traducator la o anumita firma pe care o prietena mi-a zis ca incepe cu petrom sau porta. Stiti cumva care este numele firmei
Bună seara! Va rog sa ma ajutați cu o informație. Îmi pare rău că va scriu asa târziu. Sunt profesor de limba franceza. Am luat în 2020, postul pe 1 an, vacant. La propunerea conducerii, ...? (mai mult)