Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 20 Ianuarie 2025 sunt:
Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației este bună/unde te poți angaja dupa ce o termini/este bine plătită?
A făcut cineva sau știți pe cineva care a făcut curs de frizerie? După ce termini școala și ești calificat, e greu cu clienții?
Ce salariu are un inginer in telecomunicatii?
Cum îți poți gasi loc de munca sigur in strainatate?
Cine vrea sa se inscrie la subofiteri pentru armata si trece de toate probele, este bagat direct in paine cum e la soldat gradat profesionist, ca sa zic asa sau mai intai face niste ani de scoala asemanatoare...? (mai mult)
Ce inseamna sa lucrezi ca influenccer?
Aveți idee care este media minimă acceptată la Universitatea de Drept din București?
Buna! Sunt un student în UK la informatică la o universitate de prestigiu (în top 5 pe info în UK). Voi termina anul următor și din câte se pare, cred ca voi termina cu first (pentru necunoscători...? (mai mult)
Salut! Am varsta de cincisprezece ani si am experienta in Video Editor. Mi- as dori sa folosesc experienta asta cu cap, sa reusesc sa- mi fac si eu propriul ban. Aveti idei cum pot sa o fac, cum as putea...? (mai mult)
Buna. Am citit un articol precum ca vorbitorii de limba chineza sunt platiti cu 3000 de euro pe luna. In ciuda articolului, am cautat joburi: "vorbitori de limba chineza", "translator chineza" etc; ...? (mai mult)
Salut, cum este la in interviu de angajare și dacă o să fie greu?
Bună. Nu știu daca sa aleg facultatea de Psihologie UBB sau Studii de securitate tot de la UBB. Ma pasionează ambele. Voi care credeți ca e mai ofertanta sau o alegere mai buna?
Cat castiga un jurnalist in Romania?
Salut! Am o curiozitate, ce studii iti trebuie ca sa poti fi operator la 112?
Buna! Am fost admisa la buget la Pedagogia Învăţământului Primar şi Preşcolar.Eu doresc sa ma fac educatoare dar inainte sa imi confirm locul am fost intrebata daca doresc sa fac modulul pedagogic.Stie...? (mai mult)