Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 20 Ianuarie 2025 sunt:
Salut TPU, urmeaza sa dau admiterea la ATM (beneficiar mai) si ma intrebam care este diferenta intre un ofiter care termina atm si unul care termina Academia de politie Ioan Cuza?
Buna,am si eu o intrebare. Se poate intra la un liceu militar cu media 7?
Bună TPU, acum 6 luni am obtinut permisul C+ E si am gasit o firma care m- a angajat, am specificat ca sunt incepator si mi- a propus sa fac curse externe si sincer mi- e cam frica sa nu gresesc drumul...? (mai mult)
Ce înseamna studii medii? La mine se pune dacă nu am dat bacul, dar în schimb am o calificare în comerț, profilul la care am fost se numește Tehnician în activități de Comerț
Salutare.Eu fac pregatiri pentru academia de politie din Bucuresti si imi doresc foarte mult sa intru la ea.Din pacate am vazut ca locurile sunt foarte putine anul acesta.Din aceasta cauza m- am gandit...? (mai mult)
Salut, este sau a terminat cineva facultatea de informatica din Iasi? Ce parere aveti? Sunt indecis ce sa aleg dintre Bucuresti si Iasi, as crede ca la Bucuresti e mai ok dar as tinde spre Iasi din moment...? (mai mult)
Actualmente am fost admis la 2 facultăți, și anume Inginerie Chimică, Inginerie Energetică. Sunt pe dubii și deja sunt confuz de atâta informație ce se poate găsi pe net la acest capitol. Care...? (mai mult)
Salut! Maine dau psihologicul pentru academia de politie. Stie cineva daca trebuie sa vin cu declarația facuta de acasă de covid sau facem de acolo?
Bună. Săptămâna viitoare am admiterea online la Facultate. Mi- am propus să optez pentru Facultatea de Litere(UBB), Facultatea de Geografie(UBB) și Facultatea de Drept(UAIC) și deși conștientizez...? (mai mult)
Salut. Cum poti trece din corpul subofiterilor in cel al ofiterilor? (pompieri)
Stie cineva ultimele medii din anii trecuti de la Facultatea de Psihologie din Ct, specializarea psihologie? Credeti ca intru cu 9.25?