Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 20 Ianuarie 2025 sunt:
Salutare! M- am angajat la Neptun la mare, cine a mai fost sa se angajeze la mare, a fost serios patronul și v- a dat banii? Eu sunt de pe 10 iunie și vreau sa va pun niște intrebari: 1- Pe noi ...? (mai mult)
Buna ziua! Vreau să ma angajez intr-o trupa.Am nevoie de examenul de Bacalaureat? Sau dacă as vrea sa îmi deschid o mică afacere cu pictat pe haine,pereți, făcut portrete.
Ce părere aveți despre bonurile de masă la muncă? Ați prefera echivalentul în bani cash?
Cine îmi poate spune care sunt joburile pe care le poți avea după ce termini FSPAC? La fiecare departament
A lucrat cineva in magazinele pepco se cere experienta?
Buna! Vreau sa dau admiterea la farmacie si nu stiu ce sa aleg pentru biologie. Biologia vegetală sau anatomie? Care este mai importantă în cadrul facultății?
Salut. Cine se mai înscrie la facultatea de Arte anul acesta? Dacă da, ați ales o facultate din țară sau străinătate?
Salut TPU, sunt elev pe profilul "tehnician, electrician, electronist auto"(am terminat clasa a 10- a, clasa de liceu) auzind ca meseria e banoasa si oameni cu aceasta calificare sunt rari. Ma intrebam...? (mai mult)
Buna! Mai am un an de profesionala,dupa care vreau sa ma inscriu la seral,daca iau bacul la final de seral, pot merge la orice facultate?
Bună! Care facultate este mai bun? Relații economice internaționale sau management?
Câștigă bine un judecător la început?
Când mă uit la anunțuri despre locuri de muncă, în toate (sau aproape toate, doar din câte am văzut) posturile de economist, finanțe, administrator de afacere, se face referire la contabilitate...? (mai mult)
Dacă termini Facultatea de Medicină din Sibiu, diploma este recunoscută și în străinătate? Întreb pentru că mi s-a spus că nu și nu am găsit ceva exact.
Ce trebuie sa fac ca sa intru la facultate de ASE(management)?
Cum vi se pare facultatea de management?
Cate articole scrie un jurnalist pe saptamana?