Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 20 Ianuarie 2025 sunt:
Hello! Este cineva de aici care lucreaza in programare si nu are facultate sau cursuri platite? Sau daca a contat asta la angajare sau salariu? Mi-ar fi utile parerile voastre. Multumesc!
Buna! Merita sa fac a doua facultate sau un master pe alt domeniu, daca vreau sa fac altceva pe viitor? Am terminat FEAA si vreau inginerie sau ceva IT. Nu stiu daca chiar ar merita in conditiile in ...? (mai mult)
De ce/ De ce nu facultatea de litere? Există alte ramuri (în afară de profesor /traducător) pe care sa le activez după absolvirea acestei facultăți?
Salut, imi voi alege specializarea ATI la rezidentiat in urmatoarea sesiune si am cateva intrebari la care nu a stiut nimeni sa imi raspunda. Ca si rezident voi avea parafa cu cod sau codul se atribuie...? (mai mult)
Buna. Lucrez ca ajutor de ospătar într- un restaurant doar în weekend. E primul meu loc de munca, lucrez de 3 week- uri! La început am făcut unele greșeli mici sau mari. Si azi șeful mi- a...? (mai mult)
Salut TPU. Sunt clasa a 11- a in curand termin si sunt pe profilul de matematica- informatica (info intensiv). Ideea e ca pana de curand voiam medicina dar vazand cat de mult e de invatat nu mai sunt asa...? (mai mult)
Salut, am 20 de ani, lucrez la un restaurat ca ajutor de bucătar/pizzer, salariul il am de 2000 de lei pe luna si nici aia nu ii primesc la timp, ba imi da peste o săptămână, ba dupa doua sau la...? (mai mult)
Cum ar fi dacă toate locurile de muncă ar fi plătite pe oră? Și fiecare vine, stă și pleacă după cum dorește atât timp cât îndeplinește ora respectivă? Intrarea și plecarea sunt scanate,...? (mai mult)
Bună TPU. Vreau sa ma înscriu la o facultate în Brașov la kinetoterapie sau fizioterapie. Ce materii se preda? Și poți munci oriunde? Mulțumesc
Eu consider că salariul minim pe economie ar trebui să fie pentru 6 ore lucrate. Voi ce credeți?
Salutare,îmi poate spune cineva când se mai pot face înscrieri pentru sgp? Mulțumesc