Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 21 Ianuarie 2025 sunt:
Salut TPU! Tatăl meu lucrează în Germania și primesc alocație de la statul german, iar eu sunt student. Vreau să vă întreb dacă ar fi o problemă dacă aș lucra part- time sau poate full și...? (mai mult)
Ce înseamnă să investești în stocuri?
Salut TPU! Ce as putea sa ma fac "cand o sa fiu mare"? Adica efectiv nu stiu ce si sa nu veniti cu raspunsuri d- alea ca ce ti- ar place tie.Ca mie mi- ar placea ceva interesant de exemplu itist doar ca...? (mai mult)
A lucrat cineva ca reprezentant Oriflame și puteți spune cum se lucrează, mai exact? Ce experiențe ați avut, așteptări vs realitate? Ce vechime aveți, față de cum erați la început?
Ma puteți ajuta spunându- mi o agenție de modeling din București pentru fete 15+ care ar investi în tine dacă ai ce trebuie și nu ar trebui sa plătești prea mult și sa te trimita mai departe...? (mai mult)
Salut! Știe cineva cât costă să renunți la școala de agenți de poliție penitenciara Targu Ocna? Am înțeles că se poate plăti în rate, dar in câte rate se poate plăti sau cam ce suma este...? (mai mult)
Buna! Pot urma o cariera militara daca am fost la un liceu de stat? Care sunt salariile și ce specializari poti sa urmezi ca fata?
Salut! Care dintre cele doua meserii este mai bine platita? Mecanic Auto sau Pregatitor/vopsitor?
Am avut un interviu intr- un domeniu în care excelez și partea ciudata e că știam mai multe despre domeniu decât alea care m- au intervievat, a părut ca eu le iau interviu.Plus că ele abia puteau...? (mai mult)
E necesar sa ai parul natural și lung ca să devii model?
Daca cineva imi foloseste CNP-ul cum pot afla?
La joburi de tip freelance ce taxe trebuie sa cotizezi și unde?
Salut! Sunt în liceu (matematica- informatica) și doresc sa urmez mai departe Facultatea de Automatica si Calculatoare din cadrul Universității POLITEHNICA din București. Mai departe, stiu ca...? (mai mult)