Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 1 Februarie 2025 sunt:
Facultatea de drept oferă șanse mari de angajare după absolvire?
Bună TPU! Sunt în anul 1 la medicină generală la FMF Oradea. Nu sunt multumita si mi- as dori sa ma mut la o alta facultate (spre exemplu UMF Iuliu Hatieganu, Cluj sau Victor Babes Timisoara), ce...? (mai mult)
Salut, dacă știe cineva cum e sa fii soldat /gradat profesionist în armata. Si ce trebuie sa facă? Am auzit ca nu trebuie bacul pe aceasta funcție este adevărat? Dar ca personal civil în armata...? (mai mult)
Salut. Se deschide un Lidl fix langa casa mea si eram curios daca pot sa lucrez ca minor. Am 17 ani, fac 18 in Iulie
Salut, îmi puteți spune dacă mai pot sa dau la Subofițeri sau Maiestri militari cu media 9, 875 la purtare? Media in cei 4 ani de liceu 10; 9, 5, 10, 10 Media scăzută din cauza absențelor. ...? (mai mult)
Cum pot să intru un armata? Visul meu este să intru în armata iar apoi sa fac parte din forțele speciale ale altei tari. (USA- UK) Sunt in clasa a 8- a. Ce trebuie sa stiu/fac pentru a intra in...? (mai mult)
Daca fac postliceala AMG pot practica ca asistent stomatolog?
Se castiga bine pe partea de marketing? Eu am incercat graphic designer dar am renuntat. As dori o recomandare, ce domeniu similar m- ar ajuta sa ma reprofilez? Ceva sa ma ajute si atuurile acestea ...? (mai mult)
Voi ce ați alege dacă ați vrea să fiți bucătari? FEAA Iași-management sau ALMA-La Scuola Internaționale di Cucina Italiana (ies bucătar de bucătărie italiana-nivel avansat)? Sau ambele?
Care sunt materia sau capitolele care intra la admiterea de la facultatea de medicina veterinara?
Salutare, care meserie este mai bănoasă, cea de brancardier sau cea de infirmier și care ar fi după părerea voastră mai importantă?
Salut TPU, am o întrebare care e diferența dintre brancardier și infirmier?
Este paleografia o meserie in sine? Sau este doar o specializare a arheologilor?