Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 1 Februarie 2025 sunt:
Buna ziua! Sunt clasa a 12- a si as vrea sa merg pe arhitectură la Poli din Timișoara. Ma puteti va rog ajuta cu următoarele informații? Care este primul pas după luarea examenului de bacalaureat...? (mai mult)
Bună! Mă bate un gând să mă înscriu la Spiru Haret, la Kineto. Există pe aici vreun cursant care mi- ar putea lăsa o părere despre facultate? Cum sunt profesorii, dacă își dau interesul, ...? (mai mult)
Ce parere aveti despre Legiunea Straina Franceza?
Buna! Oare cat castiga o bona? Part-time sau full time?
Hey TPU, am un fel de problema in a decide intre meseria de jurnalist sau profesor, sincer ma vad mai mult ca profesoara, dar ideea este ca oricum sunt buna la comunicare si scris, sunt o persoana ...? (mai mult)
Buna seara. As dori o parere. Sunt angajata din luna septembrie la o firma cu contract pe perioada determinata (prima data am avut 1 luna, iar apoi s- a prelungit cu 3 luni, iar apoi iar cu 3 luni,...? (mai mult)
Flight attendant sau English teacher? Avantaje/dezavantaje? Vrei să dai mai multe
Salut! La ce varsta se face academia militara? Si pana la ce varsta se poate face maxim? Adica nu ma refer la durata, ma refer la ce varsta intri si care este varsta maxima de intrat.
Facultatea de Drept necesita un timp mai mare alocat invatarii materiei sau ea este la fel ca celelalte facultati?
Salutare TPU! Anul acesta, m- am decis sa incept o facultate cu profil tehnic si inca nu stiu ce sa aleg, sunt pasionat de acest domeniu si am auzit ca dupa absolvire o sa ai nenumarate oportunitati ...? (mai mult)
Salutare TPU. Aș vrea să știu părerea voastră personală legată de poliția română. O spun deoarece în viitor mă gândesc să devin polițist însă văd că imaginea lor e tot mai pătată. ...? (mai mult)
Cum se numeste job-ul unui creator de coperta de carte?
Care este cel mai bun site pentru a cauta un loc de munca?