Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 2 Februarie 2025 sunt:
Bună TPU Cine îmi poate spune ce înseamnă distribuitor presă? Dau fundă
Salut, am cumparat de la cineva niste teste psihologice pentru MAPN - MAI si le vindea si el la randul lui, as vrea sa imi deschid o pagina pe Facebook si sa pun ca vand teste cu poze etc, si sa imi...? (mai mult)
Pot fi admis la Academia Tehnică Militară Ferdinand I dacă nu sunt la un colegiu militar?
Bună TPU Mai am mult pana la facultate, dar cam de ce medie generala este nevoie pentru a fi admis la o facultate de medicina?
Se poate sa am IQ Zero? Mă ca și curca în crăci Ca și pisica la calendar La un test de IQ cu cercuri linii forme geometrice Din care nu înțeleg absolut nimic! Nu vi- se pare discriminare...? (mai mult)
Eu sunt eleva in primul an la amg. Cum se procedează în cazul în care un pacient are diaree? Va consuma doar lichide timp de 24 de ore? Sau poate consuma si solide? Dar un caz de...? (mai mult)
Studenti care au plecat in America cu programul Work&Travel si-mi pot da cateva informatii? Daca da, lasati un link de Facebook sau un ID de Instagram si va contactez eu :)
Buna Vreau sa stiu despre profilele de la academia fortelor terestre Sibiu, , Nicolae Balcescu", ce trebuie sa faci la profilul respectiv, avantaje, dezavantaje si ce ma intereseaza mai mult : Care...? (mai mult)
Cum pot sa fiu propriul meu vindecător iar apoi vindecandu- ma pe mine sa incep sa vindec și pe alții? Eu am depresie, anxietate. Vreau sa fiu un vindecător, asta e visul meu dar mai întâi trebuie...? (mai mult)
Ce salariu ai ca un casier la un magazin de imbracaminte Zara/Alte Branduri de Top? intreb pentru altcineva :))))
Aș vrea să mă înscriu la Facultatea de Marketing ASE, licență. Ce înseamnă următoarele prescurtări pe care le-am găsit pe site-ul lor? IF IFR ID