Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 3 Februarie 2025 sunt:
Stie cineva cum pot avea un serviciu bun in strainatate, SUA sau chiar Europa? Ca ce ar trebui sa lucrez ca sa ma mut in state?
Stie cineva daca pot baga dosarele in același an si la academa de politie si la școala de agenti de politie Campina?
la ce facultăți pot merge cu bacul la chimia organică? Dar cu anorganică? Mulțumesc
Ce inseamna diagnostic de nursing? Cum se pune? Asistenta trece undeva acest diagnostic? Sunt eleva si vreau sa ma lămurească cineva
Buna, Vreau sa fac liceul de arte pe profil de arte plastice si decorative. M- am gandit ca dupa sa merg si la o facultate de arte, ce profil la facultatea de arte, credeti ca e mai bun si ce meserii...? (mai mult)
Îmi poate spune cineva în ce consta mai precis testul psihologic de la subofițeri jandarmi? Mulțumesc frumos!
Am o intrebare..nu stiti cumva care a fost ultima medie de admitere in acest an la drept la Cluj? Si daca se dau probe suplimentare pentru facultatea de drept, care sunt acestea?
Salut, Ce parere aveti despre programul de studii : prelucrarea petrolului si petrochimie cu domeniul de inginerie chimica din cadrul Universitatii Petrol- Gaze din Ploiesti? Cum este programul de ...? (mai mult)
Hei TPU... Oare daca m- as duce la facultate la departamentul de Contabilitate si Informatica de Gestiune as putea lucra si altceva in afara de contabilitate si audit? Cercetator sau asistent economist,...? (mai mult)
Anunțurile de job-uri în care se cer target-uri pe postul respectiv trebuie să mă sperie?
Ma gandesc sa dau la drept la ULBS Sibiu,stie cineva din ce voi da admitere, stiu ca conteaza 50 % medie bac si restul admitere, dar din ce trebuie sa dau asta?
Bună seara, utilizatori TPU. Sunt o elevă la liceu în clasa a 9- a, pe profilul științe sociale. De mică am admirat munca depusă de paramedicii SMURD, atenția și rapiditatea cu care- și efectuează...? (mai mult)