Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 4 Februarie 2025 sunt:
Credeți că merită Tehnica Dentară? Cât de repede îmi găsesc loc de muncă după? Cam ce salariu o să am?
Aș dori și eu niște sfaturi din partea celor care sunt sau au terminat facultatea (în special Facultatea de Psihologie). Eu sunt destul de pasionata de psihologie și as vrea sa dau la aceasta...? (mai mult)
Idei de joburi part time (4-6ore)? Am 19 ani! Vreau cât mai multe idei, nu doar una! Va pup și o seara buna tuturor!
Hei! Dacă merg la facultate (cu frecventa) credeti ca îmi voi putea lua un job part time? O sa am timp fără sa absentez mereu de la facultate?
Îmi puteți spune ce pot deveni dacă urmez facultatea de inginerie alimentară la controlul și expertiza produselor alimentare?
Ce parere aveti despre Facultatea de Informatica "Titu Maiorescu"? Puteti sa imi ziceti ceva despre ea?
Sunt student la Facultatea de Medicina, anul 1.As vrea sa ma mut la Farmacie sau la Dentara.Nu am o problema cu volumul de materie sau cu stresul acestei facultati.Consider ca nu mi se potriveste...? (mai mult)
Hei! Cunoașteți locuri de muncă în Constanța unde se oferă cazare+ masă? Aș dori ca barman :)
Am înțeles ca sunt unele ramuri din IT unde nu ai nevoie sa știi multă matematica. Care ar fi acelea?(specific, ca nu am zis "fără matematica" ma descurc cu ea destul de bine dar cu cât mai putina...? (mai mult)
Am o intrebare! Dacă eu sunt la facultate la zi si pe cartea de munca am un an lucrat in timpul facultatii si sunt trecuta cu 8 ore, la o posibila angajare, as putea avea ceva impedimente? Sunt...? (mai mult)
Ce fac politistul si procurorul de urmarire?
Este cineva angajat la glovo? Am aplicat pe site acum cateva zile, am facut programarea aceea si apoi testul acela online dar nu am primit alte detalii, unde trebuie sa ma prezint la programare sau daca...? (mai mult)
Unde e mai bine sa lucrezi ca șofer? La fan curier sau dpd?
Ca sa te faci politist local trebuie bac?