Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 4 Februarie 2025 sunt:
Cum poti ajunge detectiv/anchetator fara Academia de Politie?
Ce stiti despre farmacia militară? Ce poti fi dupa ce faci aceasta facultate?
Pot de la liceul economic mai exact profil economic sa merg la academia militara? Daca nu, merge de la alt profil de la liceele economice? Ajutor
Salut,cât de greu e sa fii paramedic? Am auzit ca trebuie sa fii puternic ca esti implicat în multe accidente, e mai greu decat sa fii medic?
Ce profiluri de licee trebuie sa am in vedere pentru academia militara? Ajutor
Ce face un jurist?
Top 25-30 meserii/profesii ce vor disparea in viitor?
Ce trebuie sa stii si sa faci ca si asistenta medicală?
Salut, sunt student al Academiei Forțelor Aeriene și vreau sa mă angajez pe o perioadă scurtă. Este legal?
Ce studii trebuie pentru a deveni agent de penitenciar?
Care sunt facultatile pe care le poti echivala cu scrisori la minister cand te muți in alta tara pentru a profesa? Stiu ca erau medicina si dentară și veterinara si farmacie si mai erau, dar nu stiu...? (mai mult)
Cate ore lucreaza judecatorul intr-o zi?
Am două întrebări și as vrea sa- mi raspunda doar cunoscători fără răspunsuri cu du- te si intreaba sau mai stiu eu ce, deoarece am făcut- o si nu mi s- a dat un raspuns concret. Unde...? (mai mult)
Conteaza mult liceul pentru a deveni pilot de avion sau doar facultatea spre exemplu eu as vrea sa ma duc la liceu tehnologic la economic, imi pot realiza visul cu acest liceu?
Daca este cineva care lucreaza la abator Germania. Am gasit sa merg la lucru in Germania la un abator. As vrea sa stiu daca este greu pentru un incepator munca de acolo?
Nu stiu ce facultate sa aleg...din pacate nu stiu ce pasiuni am si ce as putea sa fac pe viitor si stiu ca nu sunt singurul care trece prin asta. Ce sfaturi imi dati incat sa nu regret alegerea facuta ...? (mai mult)
Daca sunteti sau ati fi anul acesta in pragul alegerii unei facultati, ce facultate ati alege si de ce?