Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 5 Februarie 2025 sunt:
stie cineva cat dureaza facultate de mecanica, inginer mecanic? Daca sunt pe filologie pot da la facultatea de inginerie mecanica?
Buna TPU.E grea facultatea de tehnician radiolog?
Va salut cu respect! Vreau sa ma inscriu in armata la SGP si am cateva intrebari. 1.Am o dioptrie de - 0, 50, pot sa ma prezint la vizita medicala cu ochelari sau cu lentile? O sa- mi faca un control...? (mai mult)
Buna, este cineva care a dat admiterea pentru ANP? Am cateva intrebari.
Buna,sunt studenta in anul 4 la Farmacie.Credeti ca merita sa dau rezidentiatul sau sa ma axez pe domeniul vanzarilor? Ce inseamna mai exact rezidentiatul?
Cunoaste cineva firme serioase care recrutează oameni pentru abatoare din Germania?
Cu ce se ocupa facultatea Ase REI? Și în ce consta?
Stie cineva cat e taxa la Medicina Veterinara Bucuresti (fmvb)?
Ce meserii credeți voi ca sunt "de viitor"?
Care facultate e mai bună, balneofiziokinetoterapie sau kinetoterapie?
Vedeți voi eu ca și profesie, fiind împins de la spate a alege, mi- am ales cea de mecanic auto. După un timp am început să mă gândesc că nu este o alegere atât de rea(bani, weekend...? (mai mult)
Care e diferenta dintre balneofiziokinetoterapie si kinetoterapie? Care e mai bună?
Imi puteti zice va rog cateva (cat de multe puteți) meserii cu salariu de peste 5000 lei/ luna? Si care la inceput pot avea si 3500. Va rog. Si cat mai multe.
Se pot face bani in viata fara o facultate, gen doar cu bacu si atat? Dati exemplu, cat mai multe, explicati, funda.
Ce liceu/facultate trebuie sa fac pentru a fi profesor de istorie(ori ce este bazat pe istorie)?
Ce părere aveți despre facultatea de limbi străine, secția engleză- japoneză? A făcut sau face cineva? As vrea să dau acolo dupa ce termim liceul, sunt la științe sociale si nu stiu ce sa...? (mai mult)
Daca nu am greutatea necesară pentru inălțimea mea, ma poate declara respinsă la vizita medicala pentru MAPN?