Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 5 Februarie 2025 sunt:
Hey! Sunt student la Facultatea de Limbi Străine (Limbi Moderne Aplicate Engleză- Germană). E o idee bună dacă aș face masterul într- o specializare din cadrul Facultății de Economie sau Drept?...? (mai mult)
Cat poate câștiga un profesor la început? Am văzut pe net diferite păreri, însa as vrea sa stiu dintr- o sursă sigură. Credeti ca vor mai crește pe viitor? Eu aș vrea sa devin de română...? (mai mult)
Cam ce locuri de munca pot avea adolescentii de clasa a 10a semestrul doi in varsta de aproape 17 ani? Multumesc anticipat.
Cat e salariul la mcdonalds si kfc la 6 ore?
Sunt pasionat de actorie și m- am gândit sa îmi creez un cont pe un site de casting sau sa ma duc la un casting, dar am o nelămurire: Exista agenții de casting la care se pot duce și tineri care...? (mai mult)
Avantaje/dezavantaje de a deveni medic militar/civil. Funda!
Dupa liceul militar mai trebuie sa faci o facultate?
Credeți că este așa de greu de intrat la Academia tehnica militara? Eu am auzit că este mediu, adică nici foarte greu cum se zice.
Ce părere aveți despre meseria de cameristă/menajeră? Este greu? Stiu ca nici o meserie nu este neapărat ușoară dar ma interesează sa aflu câteva detalii despre a fi menajeră.
Curand voi lua parte la un interviu de angajare, pentru un post care nu necesita experienta (necesita abilitati tehnice pe care eu le pot insusi avand in vedere experienta mea anterioara ca liber profesionist...? (mai mult)
Ce parere aveti de locurile de munca in Scotia la cules de capsuni, merita sa te duci pentru 5 luni, se fac bani? Ce asteptari ar trebui sa am daca ar fi sa merg?
Buna! Ce meserii pot alege daca m- as apuca de studierea unei limbi nordice, cum ar fi finlandeza?(am inteles ca deja sunt foarte multi care s- au îndreptat spre Norvegiana). Stiu ca as avea posibilitatea...? (mai mult)