Dupa ce termin facultatea de drept,in ce domenii ma pot angaja? Fara avocati,procurori, grefieri.
Buna seara, am o mare problema! Sunt clasa a- 12- a si vreau sa optez pe partea militara. Am voie sa depun dosarul la mai multe Academii, spre exemplu Academia Tehnica Militara si Academia de Politie...? (mai mult)
Bună, am o intrebare legata de meseria de educatoare. Eu momentan sunt studenta in anul 3 la stiinte economice. Vreau sa stiu daca dupa terminarea studiilor, pentru a ma face educatoare, trebuie sa...? (mai mult)
Ce trebuie sa fac sa mă fac căutător de aur?
Am înțeles că de media din academia de politie depind multe: orașul in care poți fi repartizat, specializarea etc. Dar ce înveți mai exact in academie și cum ești punctat? Trebuie...? (mai mult)
Dacă termini academia de politie cu 10 care sunt cele mai bune posturi sau specializări pentru care poți opta? Am înțeles că în funcție de media din academie poți opta pentru ...? (mai mult)
Salutare, ce facultate imi recomandati sa combine si sa aiba legatura cu: creativitate si convingere poate si arta? In care sa se castige bine evident (sa utilizez si PC- ul). PS: exclus pishologie...? (mai mult)
Îmi poate spune cineva ce salariu este la SGP în armată? Mulțumesc
Daca imi iau concediu fata plata 2 luni....in acest timp de 2 luni am contractul de munca suspendat... pot face alt contract de munca pentru Germania cat timp ala din Romania este suspendat? Contractul...? (mai mult)
Care program de munca e mai lejer? La politist sau jandarm? Si cum sunt salariile? Si ar fi mai bine jandarm sau politist?
De ce am nevoie ca sa intru la scoala de politie din Bucuresti? Ma refer aptitudini si materii.
Salutare tuturor. Am o intrebare la care as prefera sa mi se raspunda serios, pentru glume sau ironii, nu va pierdeti din timpul pretios. Eu am 24 de ani si sunt un tip foarte timid, introvertit, rusinos....? (mai mult)
Ca sa devii instructor de dans trebuie sa faci neapărat facultate de sport?