Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 6 Februarie 2025 sunt:
Ce parere aveti de meseria de vanzator online? Are viitor? Practica cineva asa ceva?
Am și eu câteva nelămuriri despre Academia de Politie A.I.Cuza din București! Studenții din București sunt obligați sa stea la cămin? Dacă da, care este programul acolo și când ai liber?...? (mai mult)
Sunt elev în București și de vreo câteva luni mă tot gândesc să dau la Facultatea de limbi străine, secția Traduceri și Interpretări (engleză- fraceză). Cu toate am început să...? (mai mult)
Tehnicianul dentar face aparatele dentare?
Ce părere aveți de meseria de pompier? Admiterea ușoară, subiecte ușoare, e M2, chiar daca se baga fizica de la anul dar o sa se intre ușor că n- or să se ducă mulți candidați, salariu bun,...? (mai mult)
Se intra cu pile la medicină?
Salutare, la toata lumea. M- am angajat pe data de 3 ianuarie la primul meu job ca asistent manager pe un salariu de 2500 lei in mana. La inceput totul parea ok. Astazi insa seful m- a pus sa fiu soferul...? (mai mult)
Ce părere aveți de meseria de procuror?
Buna, imi puteti da va rog frumos sfaturi unde sa ma angajez la 20 de ani, fata? Am mai lucrat undeva 2 saptamani si nu era de mine, exclus KFC, Mcdonalds. As vrea tare undeva cu program fix si unde...? (mai mult)
Stiu ca daca esti politist de frontiera poti avansa in grad mai usor daca ai Facultatea de Drept termiata? Cineva mi- a spus ca poti avansa la fel de usor si daca ai terminata o facultate de inginer. 1....? (mai mult)
Salut tuturor! Cum as putea sa învăț engleza mai eficient, mai repede? P.S! NU sunt la nivel începător, am terminat liceul și am câteva cunostinte elementare dar vreau sa pot vorbi engleza fluent...? (mai mult)
Poti fi ucenic la un salon de tatuaje? Mai accepta lumea ucenici?
Ce părere aveți la mascați intr-un oraș mic și liniștit credeți că e acțiune multa? Din moment ce eu vin cu armament nu cred că e așa de periculos iar infractorii doar cu săbii.