Sunt inginer mecanic, singur și doresc o părere profesionista pentru un job in vest. Oferta primita este pentru sef echipa construcții Franța cu 2500 euro, cazare gratuita, dezavantaj, 3 luni într-...? (mai mult)
Buna! Am o intrebare la care chiar imi doresc răspuns sincer.Anul viitor voi susține examenul de clasa a 8 a și îmi doresc sa intru la liceul militar pentru experiența în sine și pentru a mă schimba...? (mai mult)
Buna TPU Care este cel mai bine plătit job fară facultate? Doar cu 12 clase terminat(fara Bac) Vreau ca după ce termin liceul să fac altceva..nu o facultate. Sper că nu pe șantier:)) ...? (mai mult)
Salut! Îmi puteți da niște păreri despre site-ul : PickedWell Multumesc!
A lucrat cineva la Polaris ca încărcător? Cum este?
Ce este cardul de sanatate verde sau albastru? Si cum il pot obtine? Si daca lucrez in Bucuresti, dar eu sunt din judetul Ialomita, la ce casa de sanatate fac cererea? Multumesc de raspunsuri!
Pe ce categorie merită mai mult la Facultate de Geografie?
Dacă merg la facultate la Inginerie Alimentara ( termin anul asta învățământul profesional pe turism și alimentație), și liceul tot în domeniul alimentație o sa continui. Având calificare ...? (mai mult)
Ce medie de admitere a fost anul trecut la construcții civile Cluj?
Mai merita sa te faci inginer in ziua de azi? Adica am o cunostinta care este electrician si mi- a spus ca cei care vor sa construiasca au nevoie de muncitori, nu de sefi (ingineri) este adevarat ca mai...? (mai mult)
Bună, TPU! Unde se intra mai usor? La scoala de politie de frontiera de la Oradea sau la scoala de agenti de politie de la Cluj? Care e diferenta dintre acestea doua? Funda!
Buna ziua! Daca am absolvit liceul pedagogic cu specializarea invatator- educator in 2019, pot sustine anul acesta examenul de titularizare ca sa obtin un post de educatoare? Nu am studii superioare....? (mai mult)