Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 23 Februarie 2025 sunt:
Hai noroc! Deja suntem în mai, nu mai este mult pana la evaluarea nationala, sunt un elev de clasa a VIII a si am o mica, mare dilema... Nu prea stiu ce vreau sa fac mai departe. Pana acum am ...? (mai mult)
Hello, TPU. Am mare nevoie de ajutorul comunității de iT de aici. În ultima perioadă cat n- am mai postat pe TPU, am studiat Informatica, am facut un curs pe platforma Link Academy, (PS. Nu l- ...? (mai mult)
Un angajat la 4 ore beneficiază de tichete de masă? Mulțumesc!
Salutare! As dori sa aflu mai multe informatii despre ce profil de liceu si facultate ar trebuie sa urmez pentru a deveni psiholog. Din ce am inteles trebuie sa urmez stiinte sociale si apoi facultatea...? (mai mult)
Salut, știe cineva dacă este o limita de înălțime pentru a intra în armata? Si știți oare unde ar trebui sa merg sa încep stagiul militar sau dacă se da probe ceva?
Odata ce iti termini rezidentiatul pe medicina de urgenta poti sa faci garzi exclusiv pe ambulanta sau trebuie neaparat si UPU si ambulanta? As vrea sa fac doar pe ambulanta si sa evit UPU in general dupa...? (mai mult)
Bună ziua! Dacă media mea la purtare este mai mică de 9. Ce varianta aș avea de a intra la școală de poliție? (In a fără de sursă externă) Mulțumesc aniticipat!
Bună! As vrea sa intreb cum e la Amazon în strainatate, aici referindu- mă la curieri ( în Germania mai ales ). Cum te angajează? Trebuie să dai un test mai întâi? Că așa am auzit. Și în general...? (mai mult)
Salutare comunitate, având mai multe gânduri și planuri pe ce as dori sa fac in viitor, am ajuns la 2 idei pentru job. "Inspector RAR sau Inginer in cadastru. dupa parerea voastră unde ar fi mai...? (mai mult)
De ce la ANP se intra mai usor? Am vazut anul trecut la Academia de Politie ca au fost medii f mici acolo.
Există joburi sezoniere în Israel, pe timpul verii, cum sunt salariile acolo, condițiile de trai și sistemul de sănătate?