Ce părere aveți despre facultatea de Arhitectura de Interior din București (Ion Mincu)? Întreb pentru ca vreau sa intru acolo, și sa știu la ce sa ma aștept. Știe cineva cam în ce perioada se...? (mai mult)
Bună seara! Eu am nivelul B1 la limba engleză, obținut în anul 2018 printr- un examen Cambridge, însă, eu acum sunt studentă la o facultate cu predare în limba engleză, iar nivelul meu ...? (mai mult)
Bună seara! Eu am nivelul B1 la limba engleză, obținut în anul 2018 printr- un examen Cambridge, însă, eu acum sunt studentă la o facultate cu predare în limba engleză, iar nivelul meu...? (mai mult)
Buna ziua, este cineva care ma poate ajuta cu un raspuns, concret si pe lege. Multumesc Se poate echivala gradul de Maistru Militar cu gradul de subofiter?
Buna! In cadrul facultății de inginerie medicală, urmez modulul psiho-pedagogic. As vrea sa știu dacă se echivalează la o alta facultate, cum ar fi : psihologie, științele educației?
Salutare,am 18 ani și 8 clase și aș vrea sa mă fac paznic cu atestat dar nu știu dacă pot cu 8 clase. Mulțumesc și o zi faină!
Salutare, cer si eu o parere generala. Acum cativa ani de zile am facut greseala fiind sub presiune dupa bac sa ma inscriu ca soldat in armata, am terminat instructia si dupa 2 ani mi- am dat demisia...? (mai mult)
Ce atributii are un soldat gradat profesionist la jandarmi?
Buna seara, sunt baiat si vreau sa fiu insotitor de zbor, insa am parul lung, credeti ca o sa fiu acceptat sau nu?
Buna, am o intrebare insotitori de zbor care sunt baieti, au voie sa aiba parul lung?
Ce cunoștințe îmi trebuie pentru a deveni un inginer electric proiectant? Ce cunoștințe sunt necesare pe lângă Facultatea de Inginerie Electrică pe profilul Electrotehnică?
Salut, am o intrebare. Marti am examinarea medicala la spitalul militar la sibiu (liceul militar). Ce se intampla daca imi gaseste nicotina in corp sau daca isi dau ei seama ca fumez? Oare ma resping?