Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 12 Februarie 2025 sunt:
Sunt studenta la ASE anul 1 ifr. Nu am fost absolut deloc la facultate pana acum și nici la sesiune nu am participat din cauza unor probleme de sănătate. Mai pot recupera cumva perioada pierdută...? (mai mult)
Stie cineva cu ce specializare pot sa ies dupa terminarea facultatii de limbi moderne aplicate?
Merg mai departe pe digital media. Ce facultăți cunoașteți? Daca aveti informații suplimentare nu va obțineți din a le împărtăși, multumesc!
Pot sa ma folosesc de faptul ca am fost la real daca dau la academia de politie? Salut TPU! Sunt la mate- info dar ma gandesc sa dau la academia de politie dupa liceu.Fiind la acest profil imi este ceva...? (mai mult)
Cei care lucreaza in strainatate sa raspunda. Cum a fost la inceput sa lucrati acolo? Cum v- ati gasit serviciu? Si ce studii aveati? Eu nu am nimic. Am 18, dar bacul nu il iau, si vreau sa ma...? (mai mult)
Salutare tuturor. Imi poate recomanda cineva job- uri online? Sunt student la Publicitate si doresc sa muncesc de acasa. Am experienta in vanzari directe cat si call center, stiu nivel PS la nivel de ...? (mai mult)
Ce este de învățat pentru academie?
Hei, stiu ca e o intrebare stupida si nu stiu cati dintre voi stiti raspusul dar. As vrea sa dau la Justin School o scola din America si as vrea parerea voastra despre ea si saitul unde ma pot...? (mai mult)
Hello. Recent vreau sa aplic pentru scoala de asistente si as fi curioasa la ce riscuri as putea sa ma expun ca si asistent radiolog.
Un medic veterinar poate sa profeseze dupa cei 6 ani de facultate sau trebuie sa mai faca ceva?
Salutare! Vreau sa merg la Facultatea de Drept din Bucuresti. In acelasi timp, ma gandesc la niste variante de rezerva, tot pentru a urma dreptul si mi- au atras atentia cele private (Titu Maiorescu,...? (mai mult)
Ce credeti sa fac o faculte de actorie in România sau sa o fac in New York unde credeti ca as putea sa ma dezvolt mai bine dupa terminatea facultati?