Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 12 Februarie 2025 sunt:
Am nevoie de un sfat. M-am inscris la o facultate nepotrivita si nu stiu ce sa fac. Ar trebui sa ma retrag? Sau sa raman aici? Mentionez ca sunt si la cu taxa.
Ce părere aveți despre meserie de cofetar? Merge în ziua de azi? Cat castiga un cofetar care face prajituri si torturi la comanda? Frizerul castiga mai bine ca cofetar? Sau invers.
Salut Sunt student si programul de la facultate nu imi permite sa ma angajez part- time. As dori sa stiu ce joburi se pot face de acasa, de pe calculator, cu un program flexibil (gen 2 ore de dimineata,...? (mai mult)
Spuneti-mi si mie facultati! Adica sunt indecis in legatura cu facultatea, si as vrea niste idei. Dau funda! Nu vreau raspunsuri de genul: alege ce-ti place.
Aș vrea să urmez o carieră în poliție/jandarmerie. Însă nu știu dacă drept ofițer sau subofițer. Ce aș vrea eu să știu e diferența dintre aceste 2 grade...mai exact...? (mai mult)
Cum pot deveni un cameraman cu experienta? Am nevoie de un liceu de o facultate sau de niste studii?
Ce facultate de medicina din tara imi recomandati in afara de cea de la Cluj sau Iasi (care sunt foarte departe)? Eu ma gandeam la Universitatea Transilvania din Brasov, Carol Davila din Bucuresti sau...? (mai mult)
Care e treaba cu politia locala ( ce presupune, salariu etc)?
Sunt în clasa a 11- a la științe sociale și nu știu ce vreau să fac după ce termin liceul. Mă gândeam să dau la drept, dar am o cunoștință care nu lucrează în domeniul în care s- a specializat,...? (mai mult)
Bună, vreau să vă întreb ce facultate trebuie sa urmez pentru a deveni economist si meserie de economist în ce constă mai precis ca nu sunt foarte clar?
Salut, vreau sa intru la academia de politie pe locurile pentru ofiterii de penitenciare, dar am ochelari (-1 si -1.5)... O sa am probleme la viza medicala? Si la contravizita?
Ce părere aveți despre profesorii care lucrează în învățământul privat? Salarii? Seriozitate? Obiective?