Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 11 Ianuarie 2025 sunt:
Am o facultate de informatica de 3 ani si un masterat in informatica de 2 ani. Lucrez la un distribuitor de gaz. Sunt angajat cu studii medii. Firma are vreo obligativitate sa ma incadreze la studii...? (mai mult)
Salut! Sunt student in anul 3 la Automatizari si Calculatoare la USV Suceava si as avea nevoie de un sfat sau o parere. Ma pricep si imi place foarte mult domeniul electric. Am facut acum 2 ani, singur,...? (mai mult)
Salut TPU! Are cineva idee, dacă termin școala postliceală de AMG (asistenți medicali generaliști), pot lucra și ca Asistent Medical de Radiologie? Și dacă da, cum se procedează, se pot face...? (mai mult)
Bună! Știe cineva o școală de instructori canini în România? Nu vreau să imi dresez câinele, vreau să devin dresor. Ms
Știe cineva o bancă ca să nu i se mai facă oprire pe salariu?
Bună! Nu prea știu să folosesc TPU, vreau păreri sincere, cum este la liceul militar? Ești măcar tratat ca un om? Cum e viața și mâncarea acolo? Am timp să joc baschet acolo? Vă rog să- mi...? (mai mult)
Salut,daca vreau sa devin detectiv particular si dau la drept, pe ce ramura trebuie sa merg mai exact si din ce se da admitere?
Buna seara! Stie cineva unde pot gasi sau pe ce site pot gasi teste grila sau intrebari grila care se dau la un examen de angajare pe postul de laborant chimist in cadrul laboratorului de analize fizico-...? (mai mult)
Facultatea este de viitor? Unii spun da, unii spun nu
Salut TPU. Stie cineva in cat timp primesti un raspuns dupa ce ai avut interviu la Lidl?
Buna! stiti ca se da anul acesta preadmitere la poli buc si fmi, stiti daca este preadmitere anul acesta si la cele din Iasi? informatica sau automatica si calculatoare.
Bună TPU ma confrunt cu angajarea nu ma pot angaja ma refuza toți din cauza ca sunt în registrat ca și director al unei companii da în tradevarma confrunt cu problemă financiara ca și start- up ...? (mai mult)