Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 13 Februarie 2025 sunt:
Şti cineva un profesor bun de meditatii la istorie in Tg Jiu?
Care este salariu si programul unui pizzer,? Nu mă refer la şofer. La pizzer.
Carol Davila AMG Bucuresti diriginta Dna Stefanescu 2009_2012
Ce domeniu de activitate s-ar potrivi unei companii de tip PFA / II ce creeaza obiecte Handmade, eu m-am gandit la comert nealimentar fiindca nu ai nevoie de diploma de studii in aceasta activitate.
Ce as putea sa lucrez la jumatate de norma pana in ora 14(sunt elev clasa 11 cu program dupa-amiza, am 18 ani)?
Voi ce ati alege intre studii superioare si studii postliceale si de ce? Ce parere aveti despre fiecare? Credeti ca postlicealele mai sunt scoli sigure sau ca va veni un moment in care vor trebui...? (mai mult)
Buna, in ianuarie urmeaza sa dau probele la Scoala de politie din campina. La contravizita medicala ma poate respinge din cauza unui tatuaj in zona buricului? Te dezbraca in lenjerie intima sau in pielea...? (mai mult)
Salut. Am fost selectat pentru un post de introducere date si voi da un test. Se poate sa stiu despre ce e vorba in acel test? Nu prea ma pricep atat de bine. Stiu doar reguli de baza. Ce ar trebui să...? (mai mult)
Daca am fost la munca doar o zi, fiind si in perioada de proba, iar contractul de munca a fost desfacut dupa 5 zile lucratoare, voi mai fi platita?
Am 22 de ani si am terminat profilul stiinte sociale + bac luat. Ideea e urmatoarea: de la 19 ani muncesc (acum am 22) intr- un anumit domeniu si am un salariu decent (aproape 2000 de lei), faza...? (mai mult)
sunt clasa a 12- a si vreau sa urmez mai departe academia de politie Alexandru Ioan Cuza As dori sa raspunda NUMAI cei care au terminat sau care sunt in academie Intrebarea mea ar fi: cum...? (mai mult)
Imi puteti spune cam cat ar castiga un Asistent Medical pe ambulanta? Si inca ceva, ca sa ajungi asistent medical pe ambulanta trebuie sa faci Scoala Postliceala Sanitara?