Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 24 Februarie 2025 sunt:
In legatura cu scoala de politie Vasile Lascar (subofiteri), am inteles ca trebuie sa ai un anumit nr de kg pentru a sustine probele ( sa nu fii prea slab ), este adevarat? Eu am 55 kg
Mai exista vreo facultate/scoala la care sa se duca si baieti, sa fie fara matematica si dupa sa poti iesi ceva de viitor? Pentru ca in Romania in afara de armata si alte cateva unde se cere matematica...? (mai mult)
Sunt elev in clasa a 11 la liceu ( profil servicii, organizator de evenimente/banqueting), detin cateva cunostinte in info(HTML, CSS, PHP si JS avand ca tinta SQL si Python), da ma pasioneaza putin informatica,...? (mai mult)
Care este profilul(real sau umanist) la care trebuie sa aplec la liceu pentru a aplica la facultatea-psihologie?
Cum pot intra în serviciul canin ca și ofițer conductor? Câinii polițiști sunt diferiți față de cei militari? Și ce academie trebuie urmată?
Pot sa merg la 2 programe de master simultan? De exp daca am licenta in informatica pot sa fac 1 master in info si inca unul in contabilitate si analiza economica?
Stiti vreo firma care cumpara venin de vipera liofilizat? Urgent! Multumesc!
Am mai pus intrebari legate de anumite sectiuni ale Universitatii din Bucuresti, mai exact, despre Traducere si Interpretare si Fiologie. M- as duce pe Filologie deoarece as vrea Engleza ...? (mai mult)
De ce atunci cand intrebi cum este o facultate, de exemplu de Asistenta sociala, Istorie, Filosofie, Biologie, ti se spune ca o faci degeaba, ca iesi somer, daca vrei sa faci o facultate ca sa ai...? (mai mult)
Buna, TPU! am realizat ca am o pasiune si pentru limbi straine ( cunosc foarte bine engleza si germana ) insa, am o intrebare : Facultatea de limbi straine este una de viitor? Astept parerile voastre!