Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 24 Februarie 2025 sunt:
Cele mai bine plătite meserii din Romania?
Sunt elev in clasa a 11- a si ma gandesc sa dau la medicina, dar nu stiu la care facultate sa merg cea de la Targu- Mures sau cea de la Sibiu. Unii oameni imi recomanda sa meg la Mures pentru renume,...? (mai mult)
Ce merita mai mult sa te faci? Cu un viitor sigur. Psiholog sau veterinar?
Pe viitor as vrea sa fac academia de marina comerciala din Constanta si sa plec pe mare. Problema este ca as vrea sa stiu si eu salariu, treptat de la fiecare functie, sau macar cel mai mic salariu si...? (mai mult)
termin liceul si nu am idee ce sa fac cu viata mea. sunt pe stiinte sociale. si efectiv nu stiu la ce facultate sa ma duc. nu stiu la ce sunt bun. nu stiu nimic si nu stiu ce naiba ar trebui...? (mai mult)
fac mecanica profesională și vara dam examen mi- a picat dau din înlocuirea înlocuirea uleiului și filtrului de ulei. îmi poate explica careva cum se face. teoretic trebuie sa și prezint...? (mai mult)
Sunt clasa a VII- a si as vrea sa ma duc la un liceu de mate- info. Ideea e ca nu stiu daca o sa am medie de peste 8.50 ca sa ma duc la un liceu bun de mate- info. Ideea e, daca nu prind...? (mai mult)
Buna seara, am și eu o întrebare. As vrea sa aflu daca figurez in revisal ca angajat al vreunei firme, cum pot afla?
Salut as avea si eu o intrebare. Se merita sa fac facultatea pentru marketing? m- am tot interesat pe internet si parerile sunt impartite... cineva care chiar a facut facultatea asta mi- ar putea da o ...? (mai mult)
Ce trebuie sa faci pentru a ajunge subofiter in armata? faci scoala, daca da unde anume si cum poti intra?
Vreau si eu sa stiu de ce e nevoie pentru a intra la scoala de ofiteri militari. As vrea sa stiu probele, perioada de inscriere, orice informatie este utila. Sunt calsa a 12- a adica trebuie sa...? (mai mult)