Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 11 Ianuarie 2025 sunt:
Bună lume, anul acesta am bacul și aș vrea să fac facultatea de agronomie. Aș vrea să știu ce aș putea lucra pe viitor, am văzut pe Google ca s- ar putea ca polițist vamal, alt loc de muncă...? (mai mult)
Foarte bine 711u1uu1q
Buna! Stie cineva daca se mai dau probe sportive la UNAP- FCSM? Eu din cate stiam se dau, insa problema e ca pe site ul lor nu prea gasesc mai nimic despre proba sportiva..barem ceva. Plus unde as putea...? (mai mult)
Dacă sunt studentă la facultatea de biologie din cadrul unibuc si aș dori să mă transfer de la departamentul de ecologie la biologie aș putea să fac asta? Si care sunt masterele pe care le- aș ...? (mai mult)
Buna! In armata, la acele cursuri pentru sgp, cum sta treaba? Am auzit ca dureaza 3 luni, se asigura masa, cazare, in rest? Pe tot timpul cursului, 3 luni, cand poti sa iesi? N ai timpul tau liber...? (mai mult)
Cum devin micolog in Romania?
Am fost rugat să lucrez 16 ore într-o zi, dar a zis că nu sunt obligat să fac asta dacă nu pot. E ceva urât să refuz? Voi avea probleme altă dată?
De ce tinerilor din ziua de azi le place să meargă la muncă, dar la școală nu le place? Ei nu știu că munca este pentru roboți?
Salut! Acum sunt la liceu iar pe viitor vreau sa devin profesor de istorie și aș vrea să știu care facultate de istorie este mai buna cea din Craiova sau din București și dacă este vreo diferența...? (mai mult)
Salut, TPU! Mi- am luat un microfon, cu scopul de a crea videoclipuri, în care vocea mea să se audă mai bine. Dar se aude o voce groasă. Nu sună la fel de bine, precum cele ale lui:Science Facts,...? (mai mult)
Heiii, am 13 ani și frecvent mă gândesc la ce vreau să fac în viitor pentru a îmi putea crea un job dintr- o pasiune Îmi doresc enorm să intru într- o agenție de modeling fie ea în România...? (mai mult)
Bună seara! Dacă fac un curs de tehnician veterinar, am voie să comand medicamente după internet sau vaccinuri de deparazitare?