Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 25 Februarie 2025 sunt:
Aș vrea să îmi fac un canal YouTube dar nu vreau sa mă filmez pe mine, ce as putea filma sai despre ce ar putea să fie canalul meu?
Salutare, as fi curios, cu cat se intra la facultatea militara, cu ce medie aproximativ in bac si pe probe si "sau" ce probe sunt, va rog frumos ajutati- ma, chiar sunt foarte curios, dar nu stiu...? (mai mult)
Sunt elev in a 12, si as dori sa dau la medicina la cluj.Intrebarea e daca e adevarat ca la cluj abia scoti 5 datorita profesorilor super severi.
Ce trebuie sa stiu pentru a intra la o facultate de masaj...(lucruri generale precum biologie sau altele?) (Brasov)
Au fost grele evaluarile nationale din 2016-2017? Cate subiecte au fost?
Cat este salariul in Bucuresti la spalatorie auto? Iar Salariul in Mana? Ms. Funda. Daca stiti alte tipuri de loc de munca, ma puteti sfatui.
Acum cateva luni am dat testul de IQ si am aflat ca IQ- ul meu este de 122. Eu doar ce am implinit 13 ani. Faza e ca eu pana acum nu am invatat deloc bine si am avut note mici, dar vreau sa ...? (mai mult)
Buna! Ce scoala, facultate trebuie urmata ca sa devii Politist Local in institutie publica(Primarie, Finante). Sau e doar pe baza de concurs ocuparea postului respectiv?
Liceele Aurel Vlaicu si CFR din Galati au cămin? Cat platesti pe luna daca au camin?
Am niste intrebari. daca intru la Academia de Politie din Bucuresti ce pot iesi? Dar la Scoala de politie din Campina? La Academie care sunt pasii, pas cu pas care trebuie urmati pentru a intra?...? (mai mult)
sunt in a 12 si dau la medicina la cluj.la biologie si chimie ma descurc excelent dar la fizica deloc.am inteles ca la medicina cluj in anul 1 fac fizica medicala. cum e profesorul de la ...? (mai mult)
Ce părere aveți despre stilist coafor? E o meserie bună? Se câștigă bine?
vreau sa intreb daca ma pot înscrie la facultatea de teologie din București sunt fată si as vrea sa ies profesoara de religie dar acolo sunt numai băieți?