Puteți să mă puneți, va rog, la curent cu toate instituțiile romane ale M.A.I unde as putea susține un concurs de admitere? Nu sunt inca prea hotărâtă. Cum este la Școala de Agenți...? (mai mult)
Hello TPU Am 17 ani si imi urmez liceul pe profil de matematica/informatica ( sunt in clasa a 11- a) si am 2 ani de cand sunt pasionat de muzica. Cei care stiti : Ce ar trebui sa fac sa ajung ori un artist...? (mai mult)
Salutare as vrea sa fac un joc nivel mediu, pentru desktop, am constatat ca se cauta mult asa ceva si am zis de ce nu sa incerc si eu. Ideea e ca sunt incepator si nu stiu care sunt exact pasii, pe care...? (mai mult)
Spuneti-mi un magazin online care pot plati cu paypal
Salut media 7, 80 este buna pentru clasa a 8 sau a 10?
..stie cineva daca pot intra in armata la SGP daca am o cicatrice cam de 2 cm pe mana care se vede in imbracamintea de vara
Vreau sa ma duc pe profilul "științe sociale". Din ce dau examen pentru a intra si orarul clasei a 9-a, a 10-a, a 11-a si a 12-a, care va fi?
Cum e la facultatea de medicina teoria? Adica este mult de studiu? De exemplu chimia este prezenta? Este extrem de complicata? Multi spun ca trebuie sa iti placa animalele si sa nu ai mila. Eu...? (mai mult)
As avea o intrebare in legatura cu chiriile din Cluj. Cat ar costa per total sa locuiesc in Cluj in chirie? Am primit un job unde as castiga 1600 lei net pe luna. Nu stiu daca ar fi de ajuns. Dau...? (mai mult)
Sunt reprezentant la Avon si am o nelamurire. Fiind incepatoare creditul disponibil (valoare neta maxima de factura) e 300 de lei. Asta inseamna ca eu pe luna respectiva, ex noiembrie trebuie sa nu depasesc...? (mai mult)
Salutare doresc ca pe viitor sa programez websiteuri.Cata matematica imi trebuie pentru a deveni front end dev(p.s. programator doar de interfata client side?
Ar putea sa-mi spuna cineva, care stie, cam ce salariu este pentru o asistenta medicala de farmacie?