Heii..doresc sa stiu :daca ai plomba la masea te primesc la liceul militar?
Licee pedagogice prin Campulung,Pitesti, Mioveni judetul Arges stie cineva?
Salut,daca vreau sa devin invatatoare trebuie sa fac si facultate?
am o intrebare, dupa ce faci buletinu de 18 ani la cate zile sau dupa cat timp trebuie sa te duci sa il ridici?
As vrea sa dau la un liceu in care sa devin invatatoare! Stiti unul si cu ce medie se intra?
Ce curs este mai avantajos de facut, curs de coafor sau de manichiura-penichiura?
Buna ziua ce îmi puteți spune concret despre firma worktime din București? ati reușit sa plecați sau este teapa? vreau răspunsuri sigure.multumesc
Care sunt cele mai cautate job-uri umaniste / realiste ( referitor la profilul din liceu )? #Ce parere aveti de Drept & Relatii Internationale?
Ce cariera ati alege dintre armata(subofiter) sau sofer de tir?
Buna TPU vreau sa lucrez ca si casierita la Carrefour, dar nu sunt sigura. Ma incurc cand trebuie sa dau restul repede si cred ca ar fi o problema. Mama mi- a spus ca pe casa se trece suma primita si ...? (mai mult)
Salut, am in minte de ceva timp sa imi deschid un blog, dar nu stiu sigur daca e o decizie buna. As vrea ca blog- ul sa fie despre experientele prin care am trecut in cei 19 ani de viata. Va rog spuneti-...? (mai mult)
mai am putin si termin scoala si nu stiu la ce liceu sa merg si ce sa devin! Stau aproape de Pitesti, voiam sa devin actrita dar nu stiu ce sa fac! Imi puteti recomanda niste licee si meseri?...? (mai mult)
mai am 2 saptamani si dau examenul pentru arbitru de handbal vreau sa stiu daca dau test sau imi pun ei intrebari
Bună TPU, sunt curios ce salar are un jandarm, subofițer, gen care a terminat la Drăgășani, acolo vreau sa dau acum în ianuarie și am înțeles că este cam obligatoriu 10 ani sa lucrez ca jandarm...? (mai mult)
Ce trebuie sa faci ca sa devii developer? E chiar atat de importanta matematica pentru a lucra cu limbajele de programare?