Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 26 Februarie 2025 sunt:
Sunt eleva în clasa a Xla și încă de anul trecut îmi tot pun întrebarea"la ce facultate sa aplic", problema este că eu oscilez intre știință și artă și îmi este greu sa aleg, optez...? (mai mult)
Ce cluburi de fotbal sunt in Iasi. As vrea sa imi fac o cariera in fotbal, ma putei ajuta cu niste indrumari?
Am ceva talen la desen insa mai trebuie perfectionat. Momentan desenez doar personaje anime/manga iar mai incolo am de gand sa imi pun mana la lucru si pentru a desena persoane adevarate. Eu mi- as dori...? (mai mult)
După ce termini școală profesionala mai trebuie sa dai bacul? Când poți sa începi sa lucrezi, și în ce meserie?
Poți da la jandarmi dacă nu ai un testicul? Ofer funda!
In armata, de ce nu ai voie cu ochelari? Intr- adevar, ai nevoie de o vedere buna in armata, dar daca nu vezi bine fara ochelari, vezi bine cu ochelari, deci de ce nu ai voie cu? TInand cont ca daca-...? (mai mult)
stie cineva de unde pot cumpara roata fara camera ( nu o sa se intepe) de 27, 5? Si am auzit ca exista ceva cu care sa filmezi pe bicicleta dar este mai ieftin ca gopro, si daca stiti ...? (mai mult)
Pot sa merg in armata daca am probleme cu vedearea, dar totusi port ochelari?
Daca port ochelari pot sa merg la liceul militar?
unde pot sa verific lista cu cursuri de formare profesionala autorizate de ministerul munci pe fiecare judet DAU FUNDA.
La academia fortelor terestre sunt 2 profile:Stiinte administrative şi Stiinte militare si ordine publică. Cei de la Ştiinţe administrative ce ies după ce termină? Stau numai la birou? Şi...? (mai mult)
As dori si eu niste pareri legate de universitatea transilvania din Brasov
Buna As dori sa aflu mai multe despre profilul "stiinte ale naturii". In viitor, doresc sa urmez facultatea de medicina sau de fizica si as vrea sa stiu ce se face mai exact la SN, pe ce se bazeaza ...? (mai mult)