Exista vreun magazin in mall care angajează si pe weekend in sensul in care sa poți munci doar weekend-ul? Vreau doar parerea cuiva care chiar stie. Ofer fundita.
Buna am si eu o intrebare, e mai mult de opinie. Sunt o persoana ce se razgandeste usor, daca imi dai argumentele potrivite te cred mai orice ar fi. Eu anul asta am terminat scoala, am luat bacul si...? (mai mult)
Buna, as vrea să dau la Academia de Poliție ati putea să spuneți ce probe se dau la admitere și la liceu ce profil trebuie să am filologie sau stiinte sociale. Dantura conteaza la politie, am dinti...? (mai mult)
Cum se face admiterea la Facultatea de Cibernetica, Statistica si Informatica Economica in cadrul Ase? Si cum vi se pare? Voua celor care sunteti la aceasta facultate.
Stiu ca nu prea conteaza ce liceu fac ca sa pot da la facultatea de drept. Pot face liceul sportiv si sa dau la facultatea de drept?
Help me! Sunt anul 3 la inginerie alimentara si vreau sa fiu sef de magazin gen lidl sau kaufland. Vreau sa urmez ceva curs de calificare dar ce as putea?
Stie cineva cat e salariul part-time (pentru 4 ore) la KFC? Multumesc.
La câmpina este liceu de poliție?
Mi-am depus azi cv-ul la Kaufland, oare dupa cat timp ma suna daca ma angajează?
Ce meserii poti avea dupa terminarea unei facultăți de profil mate-info?
Ce calități are un jurnalist sau redactor?
Sunt clasa a 11- a la profesionala pe profil mecanic auto deci mai am doar anul acesta si termin. Mai apoi as dori sa imi gasesc ceva de lucru si sa fac si seralul in paralel cu munca. Seralul...? (mai mult)
Vreau sa continui pe info la facultate si am cateva intrebari: 1Care sunt profilurile/specializarile? 2Care sunt avantajele si dezavantajele la fiecare profil? 3In functie de profil imi aleg ...? (mai mult)
In orasul Bucuresti. Cat se plateste pentru a urma cursurile de la facultatea de medicina?
Ce salariu poate avea un reporter?