Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 27 Februarie 2025 sunt:
Urmez un curs pentru cofetar, dar vineri si astazi nu ajung la practica deoarece am probleme cu stomacul si doar astazi ajung la medic. Cum ar trebui sa motivez aceste doua zile? Cer o motivare simpla...? (mai mult)
Saptamana viitoare trebuie sa se duca cineva la un interviu de angajare in Ramnicu Valcea la Carrefour stiti ce intrebari se vor pune la interviu la iei?
Salut puteti sa-mi spuneti ce sa aleg dintre filologie si stiinte umane? Multumesc
Păreri despre FEAA, Management, la fără frecvenţă?
sunt elev la liceu cu profilul de electronica si automatizari si as vrea sa fac facultatea de inginerie electrica la cluj.Intrebarea mea este oare este o alegere buna? O sa am un viitor stralucit...? (mai mult)
Pentru a intra la Facultatea de Psihologie şi ştiinţele Educaţiei din Iaşi ce note şi medie trebuie să am la bac?
Vreau sa dau la anul la politie la Câmpina, nu am probleme la scris, dar cu sportul am o mare problema, obosesc foarte repede, eu nici sportul la scoala nu il faceam, dar acum ca m- am ...? (mai mult)
Am o intrebare care ma macina. Ma gandesc serios sa urmez cursurile unui colegiu militar, insa ma sperie putin programul am auzit ca scularea e le la ora 4. Daca stiti programul ati putea...? (mai mult)
Vreau să mă transfer la alt liceu cât mai rapid, aș puteam să mă transfer și în vacanța de iarnă (sunt clasă a 9-a)+ DAU FUNDĂ!
Este cineva la Facultatea de Biologie sa-mi spuna si mie cum este? M-ar interesa Biochimie sau Ecologie.
Am o intrebare care ma macina, in vara as vrea sa dau la liceul militar. Dar mai am un mare semn de intrebare: programul zilnic. Mi.ar putea zice cineva programul dintr.o zi obisnuita? Dau...? (mai mult)
Salutare. Vreau să dau la Academie anul ce vine..La psihologic există întrebări legate de părinți dacă au vreo problemă de sănătate sau ceva de genul?