Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 27 Februarie 2025 sunt:
caut si eu un loc de munca in strainatate ma poate cineva ajuta sau stie o firmă de recrutare serioasa care nu dau țape!
Buna Sunt studenta la jurnalism, in anul 2. Sunt interesata sa fac practica intr- o televiziune, dar nu stiu cum sa intru in contact cu cineva, sa trimit un mail si daca da, cum si cui ar trebui ...? (mai mult)
De ce simt nevoia de a face rau intr.un mod sadic anumitor persoane, de exemplu tremur cand imi imaginez asta facand aceste gesturi in imaginatia mea.
As vrea sa stiu exista posibilitatea sa urmezi academia de politie la Timisoara. Am inteles ca este una singura in tara, la Bucururesti, iar la Campina o scoala de subofiteri. Ei bine, eu sunt...? (mai mult)
Sunt in clasa a8a aproape mai am doua săptămâni pana încep scoala, si nu stiu la ce profil sa dau dupa (liceu) stai in județul Mehedinți pe aproape de Drobeta- Turnu Severin si pana acum ...? (mai mult)
Parere despre master protectia consumatorului. E un job de viitor, ce impune?
Ce inseamna numar real pozitiv distinct?
Dorinta mea este sa devin bucatar dupa terminarea liceului insa as dori sa stiu ce facultate mi-ati putea recomanda ce are o oarecare legatura cu acest domeniu?
ce parere aveti daca de exemplu, eu il angajez pe post de sofer, pe un fost coleg de liceu, adica imi este bun prieten, dar nu stiu daca merita sa il angajez. Voi ce parere aveti? Cu argumente...? (mai mult)
Stie cineva care e perioada de scolarizare la Scoala de subofiteri de jandarmi Falticeni? Am auzit ca s-au facut niste schimbari si acum se fac doar 9 luni, e adevarat?
Salutare TPU, am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva... in RO unde as putea urma o facultate de stomatologie in Limba Germana? Dau funda :)
Daca am terminat o facultate, se ia in considerare doar in domeniul in care ai terminat facultatea sau si in alte domenii? Se tine cont ca am o diploma de studii superioare (aproape) oricunde as vrea ...? (mai mult)