Daca sunt la un profil tehnic pot da mai departe la posliceala? Sau daca sunt la filo sau la stiinte sociale pot da mai departe la posliceala?
Cat Bani poti face ca Sofer de Limuzina? eu din cate stiu Limuzinele sunt cam scumpe si sunt folosite de Bogati, sau la Evenimente Speciale. chiar poti sa castigi mult din asta?
Care este diferența dintre hairstylist si frizer?
Sunt studentă pe Limbi străine Engleză și Franceză, anul următor termin și o sa merg și la master, dar vreau să mai fac o facultate. Mă gândeam să fie o Inginerie și am ales Ing Economică...? (mai mult)
Vreau sa dau la Academia de Politie de Frontiera si vreau sa stiu exact ce voi lucra dupa aceea!?
Ce inaltime trebuie sa ai pentru Academia de Politie? De asemenea,de unde iesi cu un salariu mai mare? De la jandarmi, frontiera sau de la Academie?
Salut, TPU. Am si eu o intrebare, as dori sa pozez intr- o reclama, de fapt pentru o revista, niste haine, stiti ce vreau sa spun. Dar nu stiu cum sa fac asta, sa aflu unde as putea merge? Imi puteti...? (mai mult)
Ce presupune meseria de economist? Ce trebuie sa faci, ce programe trebuie sa cunosti? In ce consta interviul? Daca se poate o persoana care practica aceasta meserie sa imi dea mai multe detalii,...? (mai mult)
Salut TPU Ce salariu primeste un pilot roman in Romania? Si la ce companie. Daca puteti sa faceti lista cu mai multe companii, unde sa scrieti salariu pilot si salariu co- pilot as fi recunoscator. ...? (mai mult)
Vreau sa cumpar cartile de istorie pentru admiterea la Academia de Politie. In regulamentul de admitere 2017 sunt enuntate toate manualele cu anul de publicatie 2007, insa majoritatea pentru a ...? (mai mult)
A inceput oferta de scoala la METRO?
Vreau sa stiu daca stie cineva câteva replici de ospatar.Gen "permiteți-mi sa va servesc". Dau funda
Buna,ce poti sa faci dupa ce termini seralul? Mi-a spus cineva ca nu prea esti bagat in seama daca termini seralul chiar daca ai luat si bacul, nu stiu ce sa cred.