Ce stiti despre facultatea de telecomunicatii din Iasi? Se merita? Iti gasesti un job usor in urma absolvirii acestei facultati?
Cu ce se ocupa un absolvent al facultății de inginerie economică in constructii? Ce job-uri o sa poată sa aibă in acest domeniu?
Cum e la stiinte sociale la liceul dimitri bolintineanu cel din Bucuresti?
Ce imi puteti spune despre Liceul Teoretic Dimitrie Bolintineanu? Ce parere aveti despre el? Cum sunt copiii? Cum sunt profesorii?(liceul din Bucuresti)
Vreau sa devin asistent medical! Locuiesc in Austria de 7 ani, stăpânesc limba destul de bine, am schimbat diferite joburi unde am fost nevoită sa comunic, de altfel jobul actual este"modeberaterin"...? (mai mult)
Ca sofer pe tir, unde faci mai multi bani? In cursele in interiorul tarii sau in cursele in afara tarii? Nu pe comunitate!
Ma incurc in recunoasterea figurilor de stil.Va rog ajutati-ma pentru a le recunoaste mai repede si sa imi dau seama din prima ca e o figura de stil. Mersi anticipat.
Bună TPU am venit cu o întrebare legată de viitor. Vreau să devin criminalist/ofițer criminalist (sunt diferite). Știu că trebuie să urmez academia de Poliție. Notele mele sunt destul de bune,...? (mai mult)
Salutare prieteni, astăzi vreau să vorbesc despre Youtube! Deci în primul rând de mai multe ori am vrut să- mi deschid un canal de Youtube, să am propriul vlog, și tot așa, faza e că mereu...? (mai mult)
Pentru a lucra in centre de radioterapie/laboratoare de analize medicale, ai nevoie de studii in medicina generala sau e suficienta o facultate de bioinginerie medicala? Aud tot mai des ca cea din urma...? (mai mult)
am depus dosarul la ASE la management si am fost profil filologie in liceu, sunt curios cum este matematica, este grea sau o sa fac fata, si de asemenea daca se face materia de la inceput acolo?...? (mai mult)
Ce trebuie sa fac sa intru la o facultate sportiva?
Pentru confirmare locului (cu taxa )la facultate îmi trebuie copie legalizata după diploma de bac sau normală?