Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 2 Martie 2025 sunt:
Dacă vreau să devin însoțitor de bord pe lângă limba engleza spaniola ar fi o alegere buna pentru a doua limba?
Care sunt paşii care trebuie urmați pentru a ajunge editor de carte? Pot face asta daca termini facultatea de limbi moderne aplicate?
cum sunt sunt probele fizice si cele Psihice la rezervisti voluntari? am auzit ca e destul de greu testul Psiholohic.
Daca esti barbat si ai cercei in ambele urechi pe viitor te poate afecta la locul de munca? Adica sa nu te angajeze nimeni pentru ca ai gauri in urechi? Funda!
Salut, cineva care a fost în Australia, imi poate spune in mare parte cum e viata acolo? De exemplu : o masa la restaurant, transportul, oamenii in general etc. Si daca merita sa ma mut in acea...? (mai mult)
Problema sta in felul urmator. Sunt student in anul 3... cel putin am fost pana in iarna cand am decis sa ma las de facultate deoarece am considerat ca nu e de mine. Nu le- am zis alor mei treaba asta...? (mai mult)
as vrea sa dau examenul la buget la Posticeala de la Fundeni la farmacie, din ce trebuie mai exact sa invat? Multumesc.
Mi-ar plăcea să devin însoțitor de bord. pe lângă limba engleza ce limba ar mai trebui să știu? Si ce părere aveți despre acest serviciu? Dau funda
Am lucrat două săptămâni pe post de casier la Billa.Am plecat de o săptămână fără să semnez cerere de demisie.M- au sunat le- am spus că nu mai vin.Am semnat un contract pe doua...? (mai mult)
La facultate as vrea sa merg pe profilul de Comunicare si Relatii Publice. Este un profil care poate asigura o cariera/un job decent? Si in mare parte, care sunt joburile cel mai des intalnite ...? (mai mult)
Am niste intrebari si sper sa ma ajutati: 1) La ce liceu ar trebui sa merg ca sa ajung comentator sportiv 2) Daca devin comentator sportiv, se poate sa comentez doar fotbal? 3) Ce facultate ...? (mai mult)