La medicina trebuie sa stii fizica?
Meseria de cartograf este aceea meserie ce se ocupa cu hartile? Adica sa fac harti, etc? Este o meserie de viitor? Si se plateste bine? M- ar tenta, pentru ca ma descurc foarte cu geografia,...? (mai mult)
Va eog mult sa mi spuneti cam ca timp fac de la Oltenita la Bucuresti cu masina si daca merita sa ma mut in Oltenita
Hei,as dori si eu sa stiu cam cat castiga un hair-stylist in Bucuresti care are toate cursurile facute..adica calificat.
Am 17 ani si sunt elev.As vrea sa ma angajez sau sa fac niste bani.Ce idei aveti?
Am si eu o intrebare .care este faza cu cazarea in academia de politie din Bucuresti? Stai toti anii acolo sau dac a esti din Buc. poti sta acasa
Ce părere aveți despre liceul militar "Tudor Vladimirescu" din Craiova? La acest liceu militar poate fi o concurenta mai mică?
Salutare, Vreau sa va intreb cum sa ma pregatesc pentru examenul national... De unde sa incep?
Am nevoie să fac o alegere. O sa intru la liceu și am o micuță problema. Deci. Mie îmi place foarte mult matematica, și pot spune că mă descurc (și la fizică și la chimie). Însă mă descurc...? (mai mult)
Ce studii trebuie sa am pentru o cariera in armata? Ma refer nu la armata romana, ci ceva de gen Iraq sau armate ceva mai puternice, precum armata SUA. Si studii nu pentru gradul de soldat, ci grade...? (mai mult)
Liceu si scoala generala e importanta? Din cate stiu eu, cel mai important este facultatea. Desigur, liceu te pregateste pentru facultate, dar totusi....
Bună seara! Vreau sa ma inscriu la Octav Bancila, in Iași, dar am nevoie urgent de niste informatii. La ce dată au loc probele de aptitudini si ce documentatie este necesară?
Am terminat 10 clase si m.am decis sa nu mai continui liceul si sa fac niste cursuri si apoi sa plec afara, in Italia. Problema este ca nu stiu ce cursuri si ce meserii sunt platite mai bine afara....? (mai mult)
ma poate ajuta cineva cu niste informatii despre fondurile europene? Ce acte am nevoie