Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 4 Martie 2025 sunt:
Unde as putea gasi oameni super-motivati sa devina liberi financiar si independenti de sistem, ca sa colaboram si sa reusim mai repede?
Sunt elev in clasa a XII-a la profil de stiinte sociale. Dar inca nu m-am hotarat ce facultate sa urmez. Ma puteti ajuta cu niste sfaturi?
Salutttt TPU am nevoie de sugestii de unde pot cumpăra haine si încălțăminte hip hop va rog urgent dau funda la cel mai complex răspuns cu poze, etc..mersi
Cum pot face un cover muzical?
Sunt băiat(18 ani).Îmi puteți face va rog o lista cu agențiile de modeling din Cluj? Mulțumesc.
Sunt intr- o mare dilema, va rog ajutati- ma! De mica am vrut sa merg la medicina veterinara dar nimeni nu m- a sustinut in aceasta directie. Toata lumea mi- a zis sa dau la medicina umana, pentru...? (mai mult)
Hei TPU :* am aproape 18 ani, si as vrea sa ma angajez online, ati putea sa ma ajutati cu ceva site-uri unde as putea gasi?
as aplica pentru CSCS card in Marea Britanie, am auzit ca sunt 2 posibilitati: una sa platesc pe cineva cu 300£ sa se ocupe de tot inclusiv examenul, sau sa dau examenul singur.Mentinez ca...? (mai mult)
Stiu ca e o intrebare cam ciudata, ce exercitii trebuie sa fac ca sa iau 7 la examen la mate?
Puteti sa îmi compuneti si mie o melodie de copil, cu titlul vina mea
Am și eu o întrebare absurdă. De la 5 ani îmi doresc sa devin cântăreața.Si acum că am 12 ani, inca îmi doresc, dar nu știu ce să fac că sa aflu daca sunt buna la muzică. Multi îmi ...? (mai mult)
Hei, va rog ajutati-ma. Am examen pentru cotabilitate, este vorba despre contab activelor imobilizate la SC... legat la liceul
Sunt băiat și am 18 ani.Voi începe facultatea(stomatologie) și hobby- ul meu este modelingul.Dar nu pot începe din cauza ca am coșuri pe piept, spate și mai ales pe fataaaa.Ce as putea sa...? (mai mult)