Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 6 Martie 2025 sunt:
Vreau sa stiu si eu ce as putea pune la a doua optiune dupa academia de politie, pentru inscrierea la facultate. Ceva sa aiba legatura cu academia oarecum sau sa nu trebuia sa dau admitere.
Vreau sa dau la Facultatea de Medicina Iasi! Stie cineva cum este in anul 1 sau macar cum sunt profesorii?
Am de ales un job de incepator intre Vodafone si UPC. In care am sanse mai mari de avansare, in care e mediul mai placut, oamenii mai inteligenti, buni, pregatiti. Sunt ambitios si vreau sa avansez...? (mai mult)
As vrea cat mai multe detalii despre profilul stiinte sociale! - este greu? - ce obiecte fac - cate ore din fiecare obiect fac pe saptamana - la ce dau teza - la ce dau bacul ...? (mai mult)
Ca să devin fizioterapeut ce profil de liceu trebuie să urmez? Ce facultate trebuie sa fac si cam cat se câștigă?
Heii! Stie cineva numere de telefon de la supervizori din Pitesti care se ocupa cu promotii in hipermarket-uri? Va rog mult
Știu că mai am încă doi ani până intru la liceul, dar sunt cam nedumerit. La ve profil aș putea da, pentru a avea si o facultate buna. Momentan nu știu și aș vrea o sugestie ceva....? (mai mult)
Ce subiecte pot sa cada la teza la mate? clasa 10a, stiite reale
Hei! As vrea sa aflu mai multe detalii despre facultatea de inginerie medicala din cadrul Politehnicii ( de genul cat de greu e, cum sunt profesorii, ce cursuri sunt, care e atmosfera generala, daca...? (mai mult)
Hi! Cate ore are o zi lucratoare si cate zile libere pe săptămână sunt in Islanda, Finlanda, Norvegia, China, Germania, Coreea de sud, Japonia, Franta, Olanda, Rusia, Vietnam, SUA, Regatul...? (mai mult)
Sunt in clasa a a 11a si se apropie perioada in care trebuie sa ma hotarasc ce voi face cu viata mea. Obtiunile sunt : medicina si academia de politie. Dintre cele 2 mai mult mi- ar placea academia...? (mai mult)