Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 6 Martie 2025 sunt:
Buna tuturor, sunt eleva in clasa a 11- a la profil de matematica informatica si as vrea sa dau pe viitor la arhitectura de asta cred ca e timpul sa ma apuc de pregatire la desen( in Iasi) dau din cate...? (mai mult)
Se castiga bine din editare video, foto? merita sa invat?
Hei! Ce materii din liceu se fac la inginerie civila si din ce clasa? Este greu in primul an?
Cum se citeste mai exact cuvantul "PR-ist"? Am gasit mai multe definiri si vreau sa stiu care e cea corecta.
Salut,sunt în clasa a IX-a, profesia pe care mi-am ales pentru viitor este programist. Poate cineva să-mi sugereze de la ce să încep sau să-mi dea niște lincuri utile?
Vreau sa va intreb.munca in constructi (fierar betonist, asfaltat)deci cele de exterior.cat de solicitanta este aceasta munca? si ce parere aveti despre ea? ma refer mi- ati sugera o. avand in vedere ...? (mai mult)
Cine imi poate zice ceva despre meseria de farmacist? ma gandesc sa merg la facultatea de farmacie..stiu ca dureaza 5 ani..as vrea sa stiu ce materii se studiaza..cum arata un orar al unui student...? (mai mult)
Dacă am rămas corigent în timpul anilor de liceu la matematica (doar într un singur an) mai pot da la Școala de subofițeri Câmpina?
M- am hotarat sa urmez Facultatea de Medicina Carol Davila din Bucuresti. Insa, de ceva vreme parintii mei imi tot spun de Institutul Medico- Militar, ca am numeroase avantaje, cel mai important...? (mai mult)
Puteti sa-mi spuneti la ce se da test pentru admiterea la S.R.I si daca se primesc persoane cu aparat dentar? Multumesc!
As avea nevoie de avantajele, dezavantajele si școlile pentru meseria de scriitor.
Buna Vorbesc cu o fata etc...dar de fiecare data cand ii zic ceva imi spune "Da" sau daca ma intreaba ceva si dupa ce ii raspund tot "Da" imi zice..am mai vorbit cu o fata si la fel era. Ce semnifica...? (mai mult)