Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 6 Martie 2025 sunt:
TPU sunt clasa a 8- a si vreau sa devin mascat s- au politai. Cu ce nota trebuie sa iau examenul? Ce Liecu trebuie sa urmez? Trebuie sa dau Bacaloreaul. Va rog TPU ajutati- ma daca stiti sa...? (mai mult)
Imi puteri spune cum pot ajunge să lucrez ca și militar in Afghanistan?
Ce ati alege intre medicina umana si cea veterinara? Iubesc foarte mult animalele dar mi s- a spus ca medicina veterinara nu e de viitor si ca mai bine as merge pe medicina umana. Cum este la medicina...? (mai mult)
Ştiţi cât este salariul unul lucrător comercial la Profi, la 8 ore? Mulţumesc
Imi puteti da mai multe informatii despre cariera de medic psihiatru? Stiu ca trebuie sa urmez Facultatea de Medicina dar nu am vazut nicaieri pe site- ul facultatii mentionata aceasta ramura a medicinei,...? (mai mult)
Ca profesor, cum poti ajunge sef de catedra? Care sunt criteriile?
Cati dintre voi ati accepta sa urmati un internship neplatit cu posibilitatea de angajare?
FUNDA! La anul vreau sa ma mut din tara dupa ce termin facultatea... vreau sa ma ajutati cu experientele voastre sau din ce ati auzit, unde imi recomandati sa ma mut? Urmaresc o tara cu salarii decente...? (mai mult)
Are cineva idee de RENTA CRED- H.R. AGENCY? mi s- a oferit un post de munca in Anglia si voi avea interviul saptamana viitoare... o idee?! Au spus ca drumul Romania- Anglia va fi platit de catre...? (mai mult)
Cum sa devii manager de loc de joacă?
Se mai merita sa aplici in armata romana? Visul meu era sa plec in America si sa aplic la piloti navali, dar e greu de realizat. 1)Se merita de faci in Romania academia de aviatie? 2)Puteti...? (mai mult)
Am 18 ani si sunt in clasa 12. Vreau sa dau la Politehnica in Bucuresti la Inginerie Electrica. Stie cineva daca dupa terminarea facultății îmi voi gasi un loc de munca bine plătit? Ca sa stiu de ...? (mai mult)