Cum este la profilum mate-info intensiv? Matematica este la fel de grea ca la mate-info? Cate ore de mate se fac? Funda!
Lucreaza cineva intr- o patiserie/cofetarie? Maine am o proba de lucru, vreau sa lucrez si am gasit un post liber la o patiserie si mi s- a spus sa vin la o proba de lucru, a spus ca trebuie...? (mai mult)
Sunt elev in clasa a 12- a si am profilul stiinte ale naturii, iar nelamurirea mea consta in alegerea unei facultati. Sunt mai mult ca sigur ca medicina nu e o alegere corecta pentru mine, insa...? (mai mult)
Salut TPU, la toamna trebuie sa intru la liceu si as vrea sa stiu ce profil licear ar trebui sa aleg pentru a deveni astro- fizic (stiu ca pentru a deveni astro- fizic trebuie mai intai sa devii fizician...? (mai mult)
Salut fac un curs de sudor electric(electrod) si vreau sa ma fac sudor, ce imi trebuie sa mai fac am auzit ca mai trebuie sa fac un iscir sau ceva de genul; cine e sudor si imi poate da mai multe...? (mai mult)
Salut sunt pe clasa 7 si am o problema cu ochii Am varsta de 14 ani. Pe ochiul drept am dioptria de 1, 5 si pe stangu 6+ . Ce meserie sa imi aleg. UN sofer ar merge m- ar lasa sa conduc spun de SOFER...? (mai mult)
Ce inseamna Limba de Specializare A si B?
Anul acesta vreau sa merg la un Curs IT. Mi-am ales doua academii ca sa zic asa si vreau sa stiu parerile voastre fata de acestea. Jademy sau InfoAcademy. DAU FUNDA!
Ce meserie ar putea avea o femeie daca pleaca in strainatate? Le-as prefera pe cele mai banoase :D
Heii! Am o intrebare, de fapt mai mute. Problema e ca nu prea stiu sa explic, dar o sa incerc sa fac in asa fel incat sa se inteleaga.Deci, stateam si ma gandeam ce o sa fac eu in viitor si mi- a picat...? (mai mult)
M-am hotarat sa urmez medicina dupa ce termin liceul (sunt clasa 12), as vrea sa stiu care facultate e mai buna dintre cele doua: de la Timisoara sau de la Cluj?